Nokia E52

Kizárólag Nokia E-szériával foglalkozó témák
szilardesz
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2009-03-31 kedd 13:22:45
Készüléktípus: SGS2 + Blackberry Bold 9780
Nem: Férfi
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0

Re: Nokia E52

Hozzászólás Szerző: szilardesz »

Damir írta:
szilardesz írta:Sziasztok!

A fennt emlitett F betus problema nalam is jelentkezik!
de van meg valami. Valakinel fordult ez mar elo:

a jobb felso sarokban a piros v betu most jelent meg es nem tudom miert, erdekes viszont hogy csak a keszenleti kijelzon mashol sehol nem fordul elo!
Szia!

Az a v betű olyan, mintha valami program rakná ki, nem telepítettél mostanában valamit, vagy állítgattál valamit egy programban?
Koszi megvan az advancede call manager volt a tettes.

meg azt kerdeznem hogy az ovi maps fekvo modban nem mukodik? vagyis nem fordul el.
Nokia Tube 5800 XM - > Nokia E52 054-003 Hacked -> SGS2 -> BB Bold 9780
Best allplatform cloud: http://db.tt/6uFe6Yg
VodaKata
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2011-03-27 vas. 15:22:27
Készüléktípus: Nokia E52
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia E52 F betűs problémája

Hozzászólás Szerző: VodaKata »

Shyciii írta:
VodaKata írta: Régen volt az a szabály, hogy a 3. szervizelés után cseréltek.
Most az az alapelvük, hogy ameddig egy készülék javítható (vagy van rá esély, hogy javítható), addig javítják (próbálják javítani). Ha a javítás akkora költséggel járna, ami meghaladja egy új készülék árát (persze nem azt az árat, amennyiért mi vesszük), akkor cserélik.
Én nap mint nap ezzel foglalkozom, többek között, és van olyan ügyfelünk, akinek már 8-adszorra van szervizben a telefonja....
Azt mondta, a tizediknél pezsgőt bontunk.... :lol:
Szabály? Én úgy emlékszem, hogy ez nem szabály, hanem törvény. Egy olyan készülék, amivel a gyártó nem tud mit kezdeni, azpn mégis mit javítanak 8-adszorra is? Semmit.
Amúgy nekem Samsung tv volt így. Gyári hibás volt, technológia xar. A szervíz tudta ezt (főleg miután közöltem velük, hogy utána néztem, és valóban ez van). Samsung magyarországot felhívtam, mondták hogy beszélnek a szervízzel. Ezekután a szervíz egy alkalom után kitöltötte a garis papíron mind a három(!) "rublikáját", amivel vissza a bolthoz, és kaptam is vissza a tv árát. Nah jó egy picikét kelle fogyasztóvédelmet emlegetnem a Samsung Hungarynak, de alapvetőleg könnyen ment, lévén én voltam védve a szabályozás által, nem ők.

Amúgy telefonnál nem értem, hogy mi az hogy van rá esély hogy javítható. Minden xaráért már alaplapot cserélnek. Gyakorlatilag ennél mélyebbre nem tudnak nbyúlni, ergo 1(!) javítással kideríthető, hogy a probléma megoldódik-e, vagy elhúzódik a halálunkig.
Nem tudom, hogy tényleg törvény volt-e, lehet, hogy igazad van. Nem tudom. Szerencsére (?) én csak közvetítek az ügyfél és a szerviz között, bár egy ideje már mindenem tele van az egésszel... Rengeteg problémás esetünk van, de mi próbálunk 100%-osan az ügyfél mellett állni. Van, hogy mi adunk be reklamációt a szerviznek az ügyfél helyett. Pl. pár nappal ezelőtt egy házaspár azonos típusú, egyaránt 2-3 hónapos Nokiáján teljesen megkopott a navi billentyű. Mindkettőn ugyanolyan mértékben, tipikus anyaghiba. Mindkettőt elküldtem, az egyiken cserélték, a másikon visszautasították, mondván, ez nem garanciális hiba! :shock: Persze ügyfelet ki sem értesítettem, azonnal felvettem a kapcsolatot a logisztikával, ahol reklamáció után, nagy kegyesen azt válaszolták, na jó, küldjem vissza azt, amelyiken nem cserélték, most megteszik. Szóval minden attól függ, kihez kerül a telefon, a levél.
Egy másik esetben a szerviz nem találta jogosnak azt az ügyfél által jelzett panaszt, hogy fél nap alatt lemerül az akksi. A 4. visszafordítás után megbeszéltük az ügyféllel, hogy mi a boltban teszteljük pár napig a telefont, és mi is tapasztaltuk, hogy fél-1 napot bír. Vissza szervizbe, megjegyzés: bolt által tesztelve, ügyfél panasza jogos. Szerinted mi lett az eredmény? Ugyanúgy jegyzőkönyv, miszerint a készülék üzemszerű körülmények között tökéletesen működik, stb. stb.
És ha már a fogyasztóvédelmet emlegetted: sajnos vele sem lehet semmit elérni. A 3., 4. szerviz után mi felajánljuk, hogy akkor legyen fogyasztóvédelem. Elküldjük, majd az esetek 80%-ában az az eredmény jön vissza, hogy fv szerint nem hibás a készülék. Onnantól hova mész?? Felettük már nem igazán van senki, akihez bevizsgálásra lehet küldeni... Ha pedig az jön vissza, hogy tényleg :censored: a termék, akkor sem értél el semmit, csak van egy papír a kezedben, amivel boldog lehetsz. Ugyanis a fv nem kötelezheti a szervizt, vagy a kereskedőt az áru cseréjére!!! Ha van egy téged igazoló fogyasztóvédelmi jegyzőkönyved, azzal csak annyit tehetsz, hogy ha polgári jogi úton akarod érvényesíteni az akaratodat, a bíróságon be tudod mutatni a papírt, hogy tényleg hibás a termék. Kis értékű termék miatt viszont nem éri meg pert indítani, többe fog kerülni a leves, mint a hús. Jól ki van ez találva...
Az, hogy mind a 3 rubrika ki van töltve a garjegyen, sajnos nem jelent semmit. Nekünk pl ilyenkor pótlapot kell hozzátűznünk... :|
Alaplapcsere? Az E52-m előtt 6303-am volt 1,5 évig. Elejétől gond volt a hangjával, beszéd közben visszhangzott, néha elment a hang 1-2 pillanatra, hívásnál az első tárcsahang helyett torz sípolás hallatszott. 1. szervizelés: fődarab-csere, új IMEI. Hiba továbbra is fennállt. 2. szervizelés: külső burkolat csere, biztos ami biztos. Szóval volt egy vadiúj telefonom. :lol: Mondanom sem kell, hiba szintén jelentkezett. 3. szervizelés: belső tisztítás. Ekkor úgy jött vissza, hogy be volt ragadva a * gomb, és nem működött az automatikus bill.zár. 4. szerviz: javítva a billentyűhiba, újra hanghiba. Na ekkor mondtam, hogy ebből elég volt, veszek egy másik telefont. Mindezt úgy, hogy tudták, hogy ki vagyok, nem egy külső ügyfél, hanem belső dolgozó. :down:
És végül, szeretném, ha tudnátok, hogy az értékesítő, kereskedő saját döntésre csak 3 munkanapon belül cserélhet hibás terméket (vásárlás napja és hétvége nem számít bele). Utána csak a szerviz adhat engedélyt a cserére, ezáltal a kereskedő teljesen tehetetlen, hiába szeretne az ügyfélnek segíteni, ha nem engedik.
Elnézést ezért a hosszú, és kicsit keserű hangvételű levélért, de szeretném, ha megértenétek, hogy nekünk, akik köztetek és a szerviz között állnak, néha ugyanúgy, ha nem jobban a könyökünkön jön ki ez az egész huzavona, ami a hibás telefonok körül történik...
ferely
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 19
Csatlakozott: 2010-01-23 szomb. 19:43:25
Készüléktípus: Nokia N80-6310-6300
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia E52

Hozzászólás Szerző: ferely »

Damir- Egyik ismerősöm a Fővárosi Ítélőtáblánál dolgozik - rövidesen bíró bácsivá válik, így egyszerű volt a fogalmazás. Kissé nagyon megelégeltem már, hogy úgy kapom vissza a készüléket, hogy:
*a) ugyan úgy hibás a belsőség,
*b) karcos az előlap,
*c) a gombsor vagy olyannyira puha, hogy már egyszerűen kényelmetlen a használata vagy olyan hangos, hogy földhöz vágnám a telefont...



VodaKata - Szerinted én esetemben tudnék bármi is tenni? Utóbbi 2 alkalommal Vas Tünde magyarul alig beszélni tudó Reklamációs ügyfélszolgálatos hölgyemény azt ígérte, hogy főpanel csere - azaz a 4. illetve 5. leadás előtt. Már a 4. leadás előtt kérdezvén mondtam, hogy nem általános E52 hiba? Mire nem mondott semmit, csak most, hogy kihoztam az 5.alkalom után a szervízből, - ordítva közölte, hogy én azt mondta, hogy általános hiba, és, hogy ők felvették a Vodával a kapcsolatot, és, hogy ott nincs ez a hiba.

Gyűlölöm a Nokia telefonos ügyfélszolgálatát és szervízét :)
VodaKata
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2011-03-27 vas. 15:22:27
Készüléktípus: Nokia E52
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia E52

Hozzászólás Szerző: VodaKata »

ferely írta:Damir- Egyik ismerősöm a Fővárosi Ítélőtáblánál dolgozik - rövidesen bíró bácsivá válik, így egyszerű volt a fogalmazás. Kissé nagyon megelégeltem már, hogy úgy kapom vissza a készüléket, hogy:
*a) ugyan úgy hibás a belsőség,
*b) karcos az előlap,
*c) a gombsor vagy olyannyira puha, hogy már egyszerűen kényelmetlen a használata vagy olyan hangos, hogy földhöz vágnám a telefont...



VodaKata - Szerinted én esetemben tudnék bármi is tenni? Utóbbi 2 alkalommal Vas Tünde magyarul alig beszélni tudó Reklamációs ügyfélszolgálatos hölgyemény azt ígérte, hogy főpanel csere - azaz a 4. illetve 5. leadás előtt. Már a 4. leadás előtt kérdezvén mondtam, hogy nem általános E52 hiba? Mire nem mondott semmit, csak most, hogy kihoztam az 5.alkalom után a szervízből, - ordítva közölte, hogy én azt mondta, hogy általános hiba, és, hogy ők felvették a Vodával a kapcsolatot, és, hogy ott nincs ez a hiba.

Gyűlölöm a Nokia telefonos ügyfélszolgálatát és szervízét :)
1, A Voda értékesít, ügyfélszolgálati teendőket lát el, szolgáltatást nyújt, továbbítja a hibás készüléket a szervizbe, vagyis nem szed szét telefont, nem szerel. Tehát a Vodafone nem mondhat olyat, hogy nálunk nincs ez a hiba, hiszen nem kompetens a szériahibákat megállapítani. Vagy Vas Tünde kamuzott, vagy a Vodánál beszéltek megint mellé. Szoktak...
2, Nehéz helyzetben vagy, nem irigyellek. Mindenféleképpen tereld jogi irányba a dolgokat, vagy legalábbis fenyegetőzzél vele. Higgadtan, de határozottan.
KO_bela
1. szint
1. szint
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2010-02-10 szer. 16:37:57
Készüléktípus: E52
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Nokia E52

Hozzászólás Szerző: KO_bela »

no, még egy dolgot ellenőriztem
FM rádiónál nincs hangja, internetrádiózásnál van

ezt adja már össze valaki
Avatar
potter55
Moderátor
Moderátor
Hozzászólások: 9926
Csatlakozott: 2009-01-26 hétf. 18:44:55
Készüléktípus: Nokia N73
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Szfvártól 30km-re
Has thanked: 10 times
Been thanked: 551 times

Re: Nokia E52

Hozzászólás Szerző: potter55 »

KO_bela írta:no, még egy dolgot ellenőriztem
FM rádiónál nincs hangja, internetrádiózásnál van

ezt adja már össze valaki
Semmi köze egymáshoz a kettőnek. Az FM rádióhoz kell egy antenna (lehet az ment tönkre), az internetrádióhoz meg csak net kell.
Szignózás: Itt egy új hack, amihez nem kellennek szignófájlok, csak telepíteni és követni az utasításokat.

Köszönöm funkció. Használd, ahányszor neked segít valaki. :)

Nokia mobilok zenei klipekben. :D
KO_bela
1. szint
1. szint
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2010-02-10 szer. 16:37:57
Készüléktípus: E52
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Nokia E52

Hozzászólás Szerző: KO_bela »

potter55 írta:
KO_bela írta:no, még egy dolgot ellenőriztem
FM rádiónál nincs hangja, internetrádiózásnál van

ezt adja már össze valaki
Semmi köze egymáshoz a kettőnek. Az FM rádióhoz kell egy antenna (lehet az ment tönkre), az internetrádióhoz meg csak net kell.
az antennára panaszkodnia kellene, ha nincs, ráadásul azonosítja az állomásokat és ha rákeresek újabbra, azt is megtalálja
vagyis: csak hangja nincs és csak az FM rádiónál, pedig reggelente utazás közben azt szeretem hallgatni

nagyon bosszant :hmm2:
Avatar
sszemtelen
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2011-04-28 csüt. 20:28:46
Készüléktípus: e52
Has thanked: 9 times
Been thanked: 0

Re: Nokia E52

Hozzászólás Szerző: sszemtelen »

Sziasztok!
Lenne egy hatalmas kérdésem:
A Nokia Ovi Suite-ből nem lehet a szinkronizált SMS-eket vissza juttatni a telefonra?

Köszönöm!:)
Nokia e52+Nokia WH-700+Kingstone SDHC 8GB // Ha hasznosnak találtad a hozzászólásom, használd a "Köszönöm" gombot kérlek. Köszönöm.
Don Hellner
1. szint
1. szint
Hozzászólások: 157
Csatlakozott: 2010-01-03 vas. 09:57:00
Készüléktípus: Sony Ericsson Xperia MiniST15i
Tartózkodási hely: Budapest
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Nokia E52

Hozzászólás Szerző: Don Hellner »

sszemtelen írta:Sziasztok!
Lenne egy hatalmas kérdésem:
A Nokia Ovi Suite-ből nem lehet a szinkronizált SMS-eket vissza juttatni a telefonra?

Köszönöm!:)

Szerintem úgy tudod, hogy ha biztonsági mentést csinálsz, mondjuk csak az üzenetekről. Majd a Visszaállítás menü pontot választod....
Ericsson 318 -> Alctel One Touch Max -> Alcatel One Touch 301 -> Nokia 3310 -> 5510 -> 3510i -> 3220 -> 5500 Sport -> E52 -> Sony Ericsson Xperia Mini ST15i -> Samsung Galaxy Ace 3
Avatar
sszemtelen
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2011-04-28 csüt. 20:28:46
Készüléktípus: e52
Has thanked: 9 times
Been thanked: 0

Re: Nokia E52

Hozzászólás Szerző: sszemtelen »

Don Hellner írta:
sszemtelen írta:Sziasztok!
Lenne egy hatalmas kérdésem:
A Nokia Ovi Suite-ből nem lehet a szinkronizált SMS-eket vissza juttatni a telefonra?

Köszönöm!:)

Szerintem úgy tudod, hogy ha biztonsági mentést csinálsz, mondjuk csak az üzenetekről. Majd a Visszaállítás menü pontot választod....

Óóóóó feneee...akkor ezzel elkéstem..azért köszönöm!:)
Nokia e52+Nokia WH-700+Kingstone SDHC 8GB // Ha hasznosnak találtad a hozzászólásom, használd a "Köszönöm" gombot kérlek. Köszönöm.
Válasz küldése

Vissza: “E-széria”