Részlet egy hazai HTC One X tesztből
Az 1001 lóerős Bugatti Veyron csak 12 percig képes maximális sebességgel száguldani. Utána pedig kifogy a tankja. Körülbelül ugyanez a helyzet a HTC One X-szel is: iszonyatos erejű motort pakoltak bele, ami viszont olyan sokat fogyaszt, hogy a telefon megvásárlását követően a 220 V-os fali csatlakozó lesz a legjobb barátunk. Az Nvidia által fejlesztett Tegra 3 chipset négy darab processzormagot vonultat fel, melyek 1,5 GHz-es órajelen ketyegnek - teljesítménye egészen elképesztő, még akkor is, ha az Apple alaposan belerugott az új iPad bejelentésekor. Az Nvidia egyébként egy ötödik úgynevezett low-power magról is gondoskodott, mely akkor működik, amikor teljesen alap feature-öket használunk csak, így csökkentve a fogyasztást. Ez a csökkentés viszont sajnos nem igazán sikerült, "köszönhetően" a hatalmas fogyasztású kijelzőnek. Első nap a töltőről reggel 8-kor lehúzott készülék akksija délután 2-kor 15 százalékon állt, második nap pedig 20 százalékon. Ez így sajnos nagyon-nagyon karcsú, és hozzáteszem, hogy nem folyamatos Full HD videólejátszással és 3D játékkal fárasztottam le ilyen gyorsan az egyébként 1800 mAh kapacitású akksit. Szerintem simán járható út lett volna, ha 1-2 milliméterrel vastagabb kasztniba mondjuk egy 2200 mAh-s akkumulátort tett volna bele a HTC. Bár az igazi üdvösséghez vélhetően még ez is kevés lett volna. És még egy apróság: a One X érezhetően melegszik, pár perc használat után a hátlapon a márkajelzés feletti rész hőmérséklete alaposan megemelkedik.
Forrás:
http://www.mobilport.hu/tesztek/2012040 ... tositekot/
Szóval hogy is mondjam nem túl biztató a helyzet és most nem csak erre a telefonra értve hanem úgy általánosságba. Valamit sürgősen ki kéne találni mert azért ez így mégsem maradhat hogy van egy erős vasunk aminek csak a fő funkcióját nem tudjuk használni a mobilitást...