Nokia E52

Kizárólag Nokia E-szériával foglalkozó témák
VodaKata
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2011-03-27 vas. 15:22:27
Készüléktípus: Nokia E52
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia E52 F betűs problémája

Hozzászólás Szerző: VodaKata »

sszemtelen írta:
Shyciii írta:
ferely írta:A Nokia már-már gúnyt űz belőlem körülbelül. Visszajön az ötödik szervízelésből úgy a telefon, hogy nem csináltak vele semmi, csak feszegették az előlapot és megkarcoltál a készülékházamat...

Muszáj voltam videót csinálni és elküldeni nekik, mert nem hitte ez a virtuálisan elérhető ügyfélszolgálatis műszakiszaki csoport... Majd a vezetőséggel nézik meg a videóm. Hírös leszek :P
Na álljon meg a menet. Már a 3-dik szervízelés alaklamával mikor semmit nem tudtak vele csinálni, már készülékcserének kellett volna lennie. Ilyen nincs hogy végtelenszer van szervízben a semmiért...
Velem ezt anno a tré-mobil játszotta el még egy LG-vel...harmadik szervizelés után mondtam hogy akkor itt az ideje a készülék cserének, de erre csak annyit mondtak hogy "majd a szerviz eldönti, mikor van készülék csere"...a negyedik szervizelés után eladtam az LG-t...
Régen volt az a szabály, hogy a 3. szervizelés után cseréltek.
Most az az alapelvük, hogy ameddig egy készülék javítható (vagy van rá esély, hogy javítható), addig javítják (próbálják javítani). Ha a javítás akkora költséggel járna, ami meghaladja egy új készülék árát (persze nem azt az árat, amennyiért mi vesszük), akkor cserélik.
Én nap mint nap ezzel foglalkozom, többek között, és van olyan ügyfelünk, akinek már 8-adszorra van szervizben a telefonja....
Azt mondta, a tizediknél pezsgőt bontunk.... :lol:
Avatar
Limahl
6. szint
6. szint
Hozzászólások: 9347
Csatlakozott: 2009-01-13 kedd 12:52:06
Készüléktípus: Samsung galaxy s7 edge
Tartózkodási hely: Budapest IV.ker.
Has thanked: 264 times
Been thanked: 1859 times

Re: Nokia E52

Hozzászólás Szerző: Limahl »

Elég szomoru hogy itt tartunk tiszta röhej ez az ország :down:
Samsung galaxy s7 edge
ferely
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 19
Csatlakozott: 2010-01-23 szomb. 19:43:25
Készüléktípus: Nokia N80-6310-6300
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia E52

Hozzászólás Szerző: ferely »

Legfrisebb levelezésem a Nokia ügyfélszolgálattal

feladó Buday Ferenc buday.ferenc@mertnet.net
címzett ContactCentre.Europe@nokia.com
dátum 2011. május 6. 7:25
tárgy Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WebForm Automated Email
küldő gmail.com
részletek elrejtése 7:25 (7 órája)
Tisztelt Cím!

A következő youtube linket kérem juttassák el Fehér Évának. http://www.youtube.com/watch?v=TassJurQdMs
Több, mint 0.5GB lett a videó, így tárhelyre nem tudtam feltölteni, emailhez csatolni.
Kíváncsian várom a reakciójukat a kisfilmmel kapcsolatban, mert itt minden látszódik aminek látszódnia kell - azaz nem teljesen, mert az F betűm nem látszódik ügyebár...!

Vas Tündétől kérdezném, hogy amennyiben NEM általános jellegű a software-s hibám, akkor miért nem cserélték ki az utóbbi 2 alkalommal a panelt? Számomra ez időhúzásnak tűnik... -Tegnapi önmagából való kikelése után fogalmazódott meg bennem eme kérdés..

Az ügyfélszolgálattal lefolytatott beszélgetéseimet rögzítik. Ezt eltudnák küldeni számomra? Illetve az eddigi szervízes papírokat akár digitálisan is. Mert gyakorlatilag amikor visszajött a készülék csak a garancialevelet kaptam meg 3 alkalommal - a maradék kettő alkalommal pedig a szervíz jegyzőkönyvét, azaz, hogy éppen mit cserétek vagy, hogy éppen, mint utolsó alkalommal a hiba nem jelentkezett. Az már mellékes, hogy nálam márpedig kézhezvétel után jelen volt...

Illetve a szervízhez lenne egy kérdésem. Mégpedig az, hogy miért látszódik az, hogy le lett volna szedve most az előlapja a készüléknek?! A készülékház bal oldalán (4-7 billentyű) a készülék már-már nyiszog, azaz hangot ad, ha nyomogatom miközben annak fixen kellene állnia úgy, hogy rásimul a házra.
Utolsó sorban pedig megköszönném a szervíznek, hogy a készülékházat összekarcolták a kamera mellett - egy pontszerű ütődést kaphatott a készülék, mert ott még a festék is hiányzik (nem szürke, mint bárhol máshol a ház) és fehéres, majd abból kiindulva egy 8-10mm-es karcolás.

Egy szó, mint száz: A software irányítja a hardware-t, ezáltal a jótálláshoz ez is tartozik. Az már mellékes, hogy nincs olyan software-jük jelenleg, ami elhárítaná a problémámat és csak sétáltatnak, mint egy pincsit.


Tisztelettel:
Buday Ferenc


feladó ContactCentre.Europe@nokia.com
címzett buday.ferenc@mertnet.net
dátum 2011. május 6. 12:15
tárgy RE: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WebForm Automated Email
részletek elrejtése 12:15 (3 órája)
Tisztelt Buday Ferenc!



Megkaptuk a videót, köszönjük. A jelenség így már teljesen világos. Továbbítottuk ismét a kollegákhoz. Válaszukról értesítjük.
A további kérdésével kapcsolatban a reklamációs munkatársunk fogja megkeresni Önt!
Üdvözlettel:Nokia Központi Ügyfélszolgálat
Reklamációs Osztály



[THREAD ID:1-5BUNYJV]
*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*



feladó Buday Ferenc buday.ferenc@mertnet.net
címzett ContactCentre.Europe@nokia.com
dátum 2011. május 6. 13:09
tárgy Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WebForm Automated Email
küldő gmail.com
részletek elrejtése 13:09 (2 órája)
Tisztelt Cím!

Érdekes, hogy még csak most világosultak meg a problémámmal kapcsolatban. Első hibaleírásom óta több ezer forintot beszéltem el az ügyfélszolgálattal, és több órát vettek el az életemből. Feleslegesen jártattam a számat.

Az előző levelemben leírt kérdésekre a válaszokat ugyan úgy várom!

Tisztelettel:
Buday Ferenc



feladó ContactCentre.Europe@nokia.com
címzett buday.ferenc@mertnet.net
dátum 2011. május 6. 13:32
tárgy RE: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WebForm Automated Email
részletek elrejtése 13:32 (1 órája)
Tisztelt Uram!
Rendben!


[THREAD ID:1-5BUNYJV]
*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*




De választ nem kaptam még :D
KO_bela
1. szint
1. szint
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2010-02-10 szer. 16:37:57
Készüléktípus: E52
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Nokia E52

Hozzászólás Szerző: KO_bela »

ferely írta:
De választ nem kaptam még :D
nyakába kapta a nokia először az egyik MS vezért, most meg az ráerőltette az MS beteg telefonos koncepcióját
az eredmény: 1-2 év és a cég marginális gyártó lehet a sok koreai és kínai mellett

pedig egész jó kis telefonokat gyártott, Androiddal még esélye is lehetne

az E52 is szeretni való telefon lehetne 1 jó szoftverrel.
de tudja valaki, hogy hány FW változat jelent meg összesen az 1 jó helyett??
Shyciii
3. szint
3. szint
Hozzászólások: 628
Csatlakozott: 2010-01-29 pén. 21:58:49
Készüléktípus: Motorola Defy CM7 RC1
Nem: Férfi
Has thanked: 15 times
Been thanked: 8 times

Re: Nokia E52 F betűs problémája

Hozzászólás Szerző: Shyciii »

VodaKata írta: Régen volt az a szabály, hogy a 3. szervizelés után cseréltek.
Most az az alapelvük, hogy ameddig egy készülék javítható (vagy van rá esély, hogy javítható), addig javítják (próbálják javítani). Ha a javítás akkora költséggel járna, ami meghaladja egy új készülék árát (persze nem azt az árat, amennyiért mi vesszük), akkor cserélik.
Én nap mint nap ezzel foglalkozom, többek között, és van olyan ügyfelünk, akinek már 8-adszorra van szervizben a telefonja....
Azt mondta, a tizediknél pezsgőt bontunk.... :lol:
Szabály? Én úgy emlékszem, hogy ez nem szabály, hanem törvény. Egy olyan készülék, amivel a gyártó nem tud mit kezdeni, azpn mégis mit javítanak 8-adszorra is? Semmit.
Amúgy nekem Samsung tv volt így. Gyári hibás volt, technológia xar. A szervíz tudta ezt (főleg miután közöltem velük, hogy utána néztem, és valóban ez van). Samsung magyarországot felhívtam, mondták hogy beszélnek a szervízzel. Ezekután a szervíz egy alkalom után kitöltötte a garis papíron mind a három(!) "rublikáját", amivel vissza a bolthoz, és kaptam is vissza a tv árát. Nah jó egy picikét kelle fogyasztóvédelmet emlegetnem a Samsung Hungarynak, de alapvetőleg könnyen ment, lévén én voltam védve a szabályozás által, nem ők.

Amúgy telefonnál nem értem, hogy mi az hogy van rá esély hogy javítható. Minden xaráért már alaplapot cserélnek. Gyakorlatilag ennél mélyebbre nem tudnak nbyúlni, ergo 1(!) javítással kideríthető, hogy a probléma megoldódik-e, vagy elhúzódik a halálunkig.
KO_bela
1. szint
1. szint
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2010-02-10 szer. 16:37:57
Készüléktípus: E52
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Nokia E52

Hozzászólás Szerző: KO_bela »

Limahl írta:Elég szomoru hogy itt tartunk tiszta röhej ez az ország :down:
amúgy, a Nokia finn cég és az ukáz h nem lehet cserélni egy készüléket amíg nem fenyegetőzik az ügyfél, vagy a szervízhálózat leépítése, vagy a szar szoftverek sem hazaiak

ha pontos akarsz lenni
tiszta röhej Finnország
ferely
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 19
Csatlakozott: 2010-01-23 szomb. 19:43:25
Készüléktípus: Nokia N80-6310-6300
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia E52

Hozzászólás Szerző: ferely »

Az én fenyegetőzésem: (hétfőn adtam fel 460Ft-ért a borítékot, tegnap kaptam meg a papírost, hogy átvették Komáromban^^


Nokia Komárom Kft. (2900 Komárom, Nokia utca 1.)


Tárgy: szerződéstől való elállás

Tisztelt Cím!

Alulírott Buday Ferenc az alábbi igénnyel fordulok Önökhöz. Budapesten, a Mammut bevásárlóközpontban található Nokia üzletben 2010. októberében vásároltam egy Nokia E52-es kártyafüggetlen mobiltelefon készüléket (IMEI szám: ***). A készülékre a Nokia 1+1 éves garanciát vállalt. A telefont hibája miatt nem tudtam rendeltetésszerűen használni, ezért javításra leadtam a készüléket a szervizükbe. Ekkor a hiba az volt, hogy a böngésző nem észlelte az F (nagy f) betűt a böngészőnél jelszó mezőben, továbbá az elő- és hátlap elállt a háztól, és másik E52-es készülékhez képest puha volt a gombsor. Ekkor cserélték a készülékházat, billentyűzetet és a főpanelt is, de sajnos a hiba nem hárult el, sőt a készülékházon egy karcolás is megjelent.
Ezt követően ismételten leadtam a készüléket javításra. A készüléket több hetes várakozás után 2011. április 6-án kaptam vissza, de a hiba még mindig jelen volt, továbbá az új előlapon is megjelent egy kézhezvétel előtti karcolás.
Tehát kénytelen voltam 2011. április 7-én a készüléket újra javításra átadni.
2011. április 14-én kaptam vissza telefont, de sajnálatos módon újabb hiba jelentkezett (tüzetesebb átvizsgálás után) a készülékház hibája mellett, nem forog körbe a gombok karakterkészlete - azaz nagybetű (#), majd DEF3É ***ÉS KILÉP A FORMBÓL***, ez a hármas gomb, a négyes gomb - GHI4 ***ÉS KILÉP A FORMBÓL***. Ekkor már volt F betű jelszó mezőben (elsődleges beviteli nyelv angol, másodlagos magyar), viszont ű betű webes felületen az angol beviteli nyelv miatt elérhetetlen volt. Röviden: a probléma nem oldódott meg, csak átalakult.
A fenti hibák miatt ismételten szükségessé vált a készülék javítása, így azt a Nokia szervizben átadtam 2011. április 19-én.
Április 27-én a készüléket átvettem. A készüléket kénytelen voltam ötödik alkalommal is leadni a szervizbe, mert az első szervízelés előtti problémám még mindig nem oldódott meg.

A Ptk. 248. § (1) bekezdése alapján, aki a szerződés hibátlan teljesítéséért szerződés vagy jogszabály alapján jótállásra köteles, ennek időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A Ptk. 248. § (5) bekezdése a kellékszavatossági jog gyakorlásának szabályait rendeli alkalmazni a jótállás esetében.
A Ptk. 305. § (1) bekezdés olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatott dolog a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak.
A Ptk. 277. § (1) bekezdés alapján a teljesítés akkor szerződésszerű, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában alkalmas azokra a célokra, amelyekre más, azonos fajtájú szolgáltatásokat rendszerint használnak, rendelkezik azzal a minőséggel, illetve nyújtania kell azt a teljesítményt, amely azonos fajtájú szolgáltatásoknál szokásos, és amelyet a jogosult elvárhat, figyelembe véve a szolgáltatás természetét, valamint a kötelezettnek, a gyártónak, az importálónak vagy ezek képviselőjének a szolgáltatás konkrét tulajdonságaira vonatkozó - különösen reklámban vagy az áru címkéjén megjelenő - nyilvános kijelentését, alkalmas a jogosult által meghatározott célra, ha azt a jogosult a szerződéskötés időpontjában a kötelezett tudomására hozta, és abba a kötelezett beleegyezett, valamint rendelkezik a kötelezett által adott leírásban szereplő, és az általa a jogosultnak mintaként bemutatott szolgáltatásban lévő tulajdonságokkal.
A tárgybeli telefon nem felel meg a jogszabályban felsorolt hibátlan teljesítés kritériuminak, a készülék nem felel meg azoknak a feltételeknek, amelyeket a vevő (fogyasztó) elvárhatott a készüléktől, így az eladó hibásan teljesített, tehát ezért felelősséggel tartozik. A felelősség alól csak akkor mentesül ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Erről azonban a jelen esetben szó sincs.
A Ptk. 306. § (1) bekezdése határozza meg az alkalmazandó jogkövetkezményeket jótállás esetében is a Ptk. 248. § (5) bekezdés utaló szabálya alapján. A jogosult elsősorban kijavítást vagy kicserélést követelhet. Ha kijavítási, kicserélési kötelezettségének a kötelezett megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül (Ptk. 306. § (2) bekezdés) nem tud eleget tenni, a jogosult elállhat a szerződéstől. A fent leírt tényállás alapján a kötelezett jelen pillanatban négyszer kísérelte meg a készülék javítását, mindannyiszor sikertelenül, valamint a telefon több hetet volt szervizben, megfelelő cserekészülék biztosítása nélkül. Erre tekintettel a kötelezett nem tudott eleget tenni a Ptk. 306. § (2) bekezdésében foglalt kötelezettség mellett a kijavításnak, kicserélésnek, így a jogosultnak megnyílt a lehetősége a szerződéstől való elállásra. A felsorolt hibák a készülék használhatóságát nagymértékben elnehezítik, tehát azok jelentéktelennek közel sem tekinthetők.

A fentiek alapján gyakorlom a Ptk. 306. § (1) bekezdés b) pont II. fordulatában biztosított elálláshoz való jogomat, kérem az eredeti állapot helyreállítását, a készülék vételárának 15 napon belüli visszaadását, a telefon egyidejű visszaszolgáltatást vállalom.

A határidő elmulasztása esetén igényemet jogi úton érvényesítem.

Levelemre várom mielőbbi szíves válaszukat a Ptk. 4. § (1) bekezdésben foglaltakra tekintettel.

Tisztelettel:


Buday Ferenc


Miskolc, 2011.05.02.



Ha erre nem lépnek akkor semmire :D Már gusztosom sincs kb hozzányúlni E52höz a sok-sok szervízelés után. Ki tudja milyen bugot találok benne.. :D
Avatar
Damir
Kiemelt 6. szint
Kiemelt 6. szint
Hozzászólások: 8779
Csatlakozott: 2010-04-06 kedd 20:58:49
Has thanked: 48 times
Been thanked: 349 times

Re: Nokia E52

Hozzászólás Szerző: Damir »

ferely

Azt hiszem mindenkinek ilyen levelet kéne írnia nekik, így dolgoznának normálisan, talán....

Én elmentettem ezt, hátha veszekedni kell velük. Köszi :Notworty:
szilardesz
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2009-03-31 kedd 13:22:45
Készüléktípus: SGS2 + Blackberry Bold 9780
Nem: Férfi
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0

Re: Nokia E52

Hozzászólás Szerző: szilardesz »

Sziasztok!

A fennt emlitett F betus problema nalam is jelentkezik!
de van meg valami. Valakinel fordult ez mar elo:
Kép

a jobb felso sarokban a piros v betu most jelent meg es nem tudom miert, erdekes viszont hogy csak a keszenleti kijelzon mashol sehol nem fordul elo!
Nokia Tube 5800 XM - > Nokia E52 054-003 Hacked -> SGS2 -> BB Bold 9780
Best allplatform cloud: http://db.tt/6uFe6Yg
Avatar
Damir
Kiemelt 6. szint
Kiemelt 6. szint
Hozzászólások: 8779
Csatlakozott: 2010-04-06 kedd 20:58:49
Has thanked: 48 times
Been thanked: 349 times

Re: Nokia E52

Hozzászólás Szerző: Damir »

szilardesz írta:Sziasztok!

A fennt emlitett F betus problema nalam is jelentkezik!
de van meg valami. Valakinel fordult ez mar elo:

a jobb felso sarokban a piros v betu most jelent meg es nem tudom miert, erdekes viszont hogy csak a keszenleti kijelzon mashol sehol nem fordul elo!
Szia!

Az a v betű olyan, mintha valami program rakná ki, nem telepítettél mostanában valamit, vagy állítgattál valamit egy programban?
Válasz küldése

Vissza: “E-széria”