Nokia N8-00

Kizárólag Nokia N-szériával foglalkozó témák
Avatar
MrAngelo
Kiemelt 5. szint
Kiemelt 5. szint
Hozzászólások: 2972
Csatlakozott: 2009-01-13 kedd 10:26:07
Készüléktípus: LG G4 + Sony Xperia Tab Z
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Veszprém
Has thanked: 52 times
Been thanked: 86 times

Re: Nokia N8-00

Hozzászólás Szerző: MrAngelo »

Az én telóm még csak fél éves de a lila kijelzőn kívül nincs gondom vele. A lilulás zavaró de sajnos nincs energiám visszavinni főként azokért amiket itt olvasok. Nem akarok napokat, heteket kínlódni. Igazából nappal nemigen látszik, filmet meg amúgy sem nézek telefonon, max tévére kötve.
De amire nekem kell, !amiért ezt a típust választottam! arra tökéletes. Fotózás (mindenféle fotós programok: HDR, panoráma, stb.), TV kimenet (RCA), nokia maps, geocaching, sportstracker, stellarium, opera mini, torrent, myexplorer, youtube letöltő (ugyanis sokszor vagyok 3G és wifi mentes helyen ahol csak így lehet videót nézni)
Nekem nincs szükségem csillivilli, pattogóvillogó témákra, egy kulturált téma kultúrát témahatással, részben gyári, részben saját ikonjaimmal megfelel.
Nem kell a sok hádé játék, arra ott a PC-m. Akksi jól bírja...

Lényeg a lényeg, amire én használom, nincs jobb alternatíva.
A lencse mozgató mechanika nem lehet hangtalan. De a 'recseg-ropog' helyett inkább úgy mondnám hogy kattog, ha nem kattogna az már baj lenne.

Szóval jó telefon ez, viszonylag kicsi, szép, elegáns, szerethető...


:OFF: A szervizről annyit tudok mondani, hogy én is voltam az N70-nel, az N82-vel is de belefér, mert amit tőlem kaptak... Csoda, hogy még működnek. :mrgreen:
Az 5-6 éves N70-et barátnőm használja, imádja, a 3,5 éves N82-t meg befogtuk munkába, tortákat fotózni. Mindkettő tökéletesen üzemel.
Mindig a veszprémi Nokiába vittem vissza, és azon kívül, hogy sokat kellett várni a készülékre (2-3 hetet), teljesen meg voltam elégedve. Volt, hogy a szakadt kábelű töltőm is szó nélkül cserélték a központban!
Avatar
apaszka
3. szint
3. szint
Hozzászólások: 770
Csatlakozott: 2010-04-18 vas. 15:12:16
Készüléktípus: LG G2
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Mór
Has thanked: 77 times
Been thanked: 79 times
Kapcsolat:

Re: Nokia N8-00

Hozzászólás Szerző: apaszka »

Most hívtam a reklamációs osztályt! Nem cserélik,meg semmi,menjek a fogyvédőkhöz! Hát megyek is! :angry: Az tuti,hogy mindenhol lejáratom őket!

ENNYIT A HOKIÁRÓL! :ras:
Avatar
djzolko
3. szint
3. szint
Hozzászólások: 664
Csatlakozott: 2011-06-07 kedd 08:40:11
Készüléktípus: Lumia 800
Has thanked: 24 times
Been thanked: 61 times

Re: Nokia N8-00

Hozzászólás Szerző: djzolko »

apaszka írta:Most hívtam a reklamációs osztályt! Nem cserélik,meg semmi,menjek a fogyvédőkhöz! Hát megyek is! :angry: Az tuti,hogy mindenhol lejáratom őket!

ENNYIT A HOKIÁRÓL! :ras:
Megbeszéltük már, hogy erre sajnos a Nokiának nincsen felügyelete. :( Nem az ő felelősségük a szervizek pocsék hozzáállása.
Avatar
bazy
3. szint
3. szint
Hozzászólások: 716
Csatlakozott: 2011-02-10 csüt. 15:21:04
Készüléktípus: SGS3+CM11 Snapshot+CM11kernel
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Pest Állam/Nagykőrös City :)
Has thanked: 495 times
Been thanked: 163 times

Re: Nokia N8-00

Hozzászólás Szerző: bazy »

apaszka írta:Most hívtam a reklamációs osztályt! Nem cserélik,meg semmi...
Hasonlóan jártam én is, tegnap mentem a "kész" telefonért Kecsóra, természetesen megint hozzá sem nyúltak, én "rutinosan" megint megtagadtam az átvételt, és visszaküldettem, közben írtam a Nokiának, majd most délelőtt felhívtam őket. Viszont felhívtam a figyelmüket a most kapott javítólaphoz mellékelt hivatalos "szakvéleményükhöz", miszerint idézem: "A kijelzők színárnyalat megjelenítése kijelzőkként változhat, és a tapasztalt árnyalati eltérés mértéke elfogadtható" -ez tehát azt jeleni, se nem cserélik, se nem javítják. :duhos2: Legalábbis tegnapig így volt. Ezt a szakvéleményt természetesen NEM fogadtam el, és visszaküldettem MOST UTOLJÁRA a telót.
Csakhogy: itt tehát nyíltan elismerték (tehát a szakvéleményben), hogy a termék valóban hibás. Továbbá a garanciám ellenére többszöri alkalommal is elmulasztották már a hiba jogos javítását, holott ugye a fogyasztóvédelmi jog szerint kötelesek lettek volna erre az érvényes garancia miatt, meg hogy a készüléken külső erő, vagy behatás nem található (törés, vízfolt stb...), ami érvénytelenítette volna. Emellett CSAK két féle termék van: jó, és hibás, olyan nincs, hogy csak kicsit hibás. Továbbá, hogy téves a megfogalmazás, mivel én nem az árnyalatot kifogásolom, hanem hogy 2 szín átmenete egy 3. szín jelenlétében történik (ugye tesztképpel igazolva), tehát nem árnyalat, hanem szín eltérés van, ami elfogadhatatlan.
Továbbá "az ilyen megjelenítési hibájú készüléken történő videónézés káros lehet a szemnek" -érveltem nekik tovább.
És azt is elmondtam, hogy a Nokia boltban is megértették, és igazolni is tudják, hogy rossz a készülék, és hajlandóak is rá, mivel megkértem őket, hogy mutassanak egy vadi új N8-at, hogy teszteljük, és láss csodát, az hibátlan volt (erről videót is csináltam), csak fekete és szürke volt a kijelzőn, videónézés közben sem voltak lila foltok az enyémmel ellentétben, tehát láthatták is. Megkérdeztem még, hogy milyen szakvélemény az, amit hibásan, kétértelműen fogalmaztak meg, így hogyan fogadhatnám el?
Ezen érvelési mente után tisztelettel megkértem őket, hogy ezen tények ismeretében végezzék el végre a megérdemelt javítást, különben kénytelen leszek beszámolni erről a Fogyasztóvédelemnek a bizonyítékaimmal együtt, de mivel a legutóbbi esetünk (N97 mini) jól záródott a számomra, és maradéktalanul visszakaptam a pénzem, ezért nem szívesen lépném meg ezt a lépést, de ha kell, akkor minden lelkiismeret furdalás nélkül megteszem -tettem hozzá határozottan.
NA, és itt jön az érdekesség: nem mondta azt, hogy akkor menjek a rákba, és húzzak a fogyasztósokhoz, ha akarok, hanem biztosított, hogy rendkívüli vizsgálatot kap, cserélik ami kell, ha nem javítható, akkor azonnali hatállyal kiállítanak egy csereengedélyt. Ebből az azonnali szemléletváltásból én arra következtetek, hogy most megfogtam őket :) :up: Továbbá most sokkal több időt kértek, egész pontosan jövő hét keddig a válasszal, szóval kicsit tuti elgondolkoznak a dolgon (eddig viszont már 2naponta kellett hívni őket)! :yes: Érezhető is volt a csajszi hangján, hogy a mindig határozott, tárgyilagos hangsúlyú beszéd hirtelen remegős, magasabb, bizonytalanabb lett! :lol: :lol: :lol:
Kíváncsi leszek, végül győztesként távozok-e! :laza3:
Bocsi, kicsit OFF, de más is tanulhat később belőle, ezért is írtam le így részletesen, még egyszer bocsi :Notworty: :Notworty: :Notworty:
These users thanked the author bazy for the post:
gjoco1958 (2012-05-23 szer. 15:43:55)
Rating: 2.63%
Eddigi telóim: 3310, 3410, Siemens C62, 3220, E51, N95, N97mini, N8, SGS3
Ha bárki segít itt neked a fórumban egy hozzászólásával,ILLIKmegköszönnöd az idézet gomb körül lévő kis :up: gombbal a jobb felső sarokban a hozzászólásnál! ;)
MEGOSZTÁSOM
janek69
2. szint
2. szint
Hozzászólások: 227
Csatlakozott: 2009-01-23 pén. 19:31:25
Készüléktípus: N8
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Zákányszék
Has thanked: 10 times
Been thanked: 24 times

Re: Nokia N8-00

Hozzászólás Szerző: janek69 »

bazy írta:
apaszka írta:Most hívtam a reklamációs osztályt! Nem cserélik,meg semmi...
Hasonlóan jártam én is, tegnap mentem a "kész" telefonért Kecsóra, természetesen megint hozzá sem nyúltak, én "rutinosan" megint megtagadtam az átvételt, és visszaküldettem, közben írtam a Nokiának, majd most délelőtt felhívtam őket. Viszont felhívtam a figyelmüket a most kapott javítólaphoz mellékelt hivatalos "szakvéleményükhöz", miszerint idézem: "A kijelzők színárnyalat megjelenítése kijelzőkként változhat, és a tapasztalt árnyalati eltérés mértéke elfogadtható" -ez tehát azt jeleni, se nem cserélik, se nem javítják. :duhos2: Legalábbis tegnapig így volt. Ezt a szakvéleményt természetesen NEM fogadtam el, és visszaküldettem MOST UTOLJÁRA a telót.
Csakhogy: itt tehát nyíltan elismerték (tehát a szakvéleményben), hogy a termék valóban hibás. Továbbá a garanciám ellenére többszöri alkalommal is elmulasztották már a hiba jogos javítását, holott ugye a fogyasztóvédelmi jog szerint kötelesek lettek volna erre az érvényes garancia miatt, meg hogy a készüléken külső erő, vagy behatás nem található (törés, vízfolt stb...), ami érvénytelenítette volna. Emellett CSAK két féle termék van: jó, és hibás, olyan nincs, hogy csak kicsit hibás. Továbbá, hogy téves a megfogalmazás, mivel én nem az árnyalatot kifogásolom, hanem hogy 2 szín átmenete egy 3. szín jelenlétében történik (ugye tesztképpel igazolva), tehát nem árnyalat, hanem szín eltérés van, ami elfogadhatatlan.
Továbbá "az ilyen megjelenítési hibájú készüléken történő videónézés káros lehet a szemnek" -érveltem nekik tovább.
És azt is elmondtam, hogy a Nokia boltban is megértették, és igazolni is tudják, hogy rossz a készülék, és hajlandóak is rá, mivel megkértem őket, hogy mutassanak egy vadi új N8-at, hogy teszteljük, és láss csodát, az hibátlan volt (erről videót is csináltam), csak fekete és szürke volt a kijelzőn, videónézés közben sem voltak lila foltok az enyémmel ellentétben, tehát láthatták is. Megkérdeztem még, hogy milyen szakvélemény az, amit hibásan, kétértelműen fogalmaztak meg, így hogyan fogadhatnám el?
Ezen érvelési mente után tisztelettel megkértem őket, hogy ezen tények ismeretében végezzék el végre a megérdemelt javítást, különben kénytelen leszek beszámolni erről a Fogyasztóvédelemnek a bizonyítékaimmal együtt, de mivel a legutóbbi esetünk (N97 mini) jól záródott a számomra, és maradéktalanul visszakaptam a pénzem, ezért nem szívesen lépném meg ezt a lépést, de ha kell, akkor minden lelkiismeret furdalás nélkül megteszem -tettem hozzá határozottan.
NA, és itt jön az érdekesség: nem mondta azt, hogy akkor menjek a rákba, és húzzak a fogyasztósokhoz, ha akarok, hanem biztosított, hogy rendkívüli vizsgálatot kap, cserélik ami kell, ha nem javítható, akkor azonnali hatállyal kiállítanak egy csereengedélyt. Ebből az azonnali szemléletváltásból én arra következtetek, hogy most megfogtam őket :) :up: Továbbá most sokkal több időt kértek, egész pontosan jövő hét keddig a válasszal, szóval kicsit tuti elgondolkoznak a dolgon (eddig viszont már 2naponta kellett hívni őket)! :yes: Érezhető is volt a csajszi hangján, hogy a mindig határozott, tárgyilagos hangsúlyú beszéd hirtelen remegős, magasabb, bizonytalanabb lett! :lol: :lol: :lol:
Kíváncsi leszek, végül győztesként távozok-e! :laza3:
Bocsi, kicsit OFF, de más is tanulhat később belőle, ezért is írtam le így részletesen, még egyszer bocsi :Notworty: :Notworty: :Notworty:
Én is így képzelem,ahogy djzolko írta: Megbeszéltük már, hogy erre sajnos a Nokiának nincsen felügyelete. Nem az ő felelősségük a szervizek pocsék hozzáállása.
Én továbbra is arra lennék kíváncsi,hogy ha ezt a kálváriát leírná valaki az anyacégnek,magyarul a Finn Nokia email címére,akkor mi történne?
Avatar
apaszka
3. szint
3. szint
Hozzászólások: 770
Csatlakozott: 2010-04-18 vas. 15:12:16
Készüléktípus: LG G2
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Mór
Has thanked: 77 times
Been thanked: 79 times
Kapcsolat:

Re: Nokia N8-00

Hozzászólás Szerző: apaszka »

bazy írta:
apaszka írta:Most hívtam a reklamációs osztályt! Nem cserélik,meg semmi...
Hasonlóan jártam én is, tegnap mentem a "kész" telefonért Kecsóra, természetesen megint hozzá sem nyúltak, én "rutinosan" megint megtagadtam az átvételt, és visszaküldettem, közben írtam a Nokiának,.................................... Érezhető is volt a csajszi hangján, hogy a mindig határozott, tárgyilagos hangsúlyú beszéd hirtelen remegős, magasabb, bizonytalanabb lett! :lol: :lol: :lol:
Kíváncsi leszek, végül győztesként távozok-e! :laza3:
Bocsi, kicsit OFF, de más is tanulhat később belőle, ezért is írtam le így részletesen, még egyszer bocsi :Notworty: :Notworty: :Notworty:

Én írok levelet a finn Nokiának! Kíváncsi leszek mit reagálnak! Balkánon nem jár egy vagyonért 100% os telefon??? :down: Nagyon megszellőztetem ! :crazy:

Nokia Head Office

Visiting address:


Post address:
Keilalahdentie 2-4
P.O. Box 226
FI-00045 Nokia Group
Finland
Tel. +358 (0) 7180 08000
Fax. +358 7180 34003
These users thanked the author apaszka for the post (total 2):
bazy (2012-05-24 csüt. 13:25:25) • gjoco1958 (2012-05-24 csüt. 17:21:00)
Rating: 5.26%
Avatar
Damir
Kiemelt 6. szint
Kiemelt 6. szint
Hozzászólások: 8779
Csatlakozott: 2010-04-06 kedd 20:58:49
Has thanked: 48 times
Been thanked: 349 times

Re: Nokia N8-00

Hozzászólás Szerző: Damir »

apaszka írta:Most hívtam a reklamációs osztályt! Nem cserélik,meg semmi,menjek a fogyvédőkhöz! Hát megyek is! :angry: Az tuti,hogy mindenhol lejáratom őket!

ENNYIT A HOKIÁRÓL! :ras:
Azért elég szomorú, hogy így bánnak a vevővel, hiszen belőlünk élnek. Tényleg jobb neki lejáratni magát, és ezek együtt nem csak egy, hanem az esetleges elmesélés miatt több vevőt veszíteni? Nem értem őket....
Egyébként szerintem egyszerre kéne levelet írnotok, vagy csak 1 levelet, de leírva mindenki problémáját ;)
fudejovagy
2. szint
2. szint
Hozzászólások: 296
Csatlakozott: 2011-10-28 pén. 14:29:48
Készüléktípus: Samsung Galaxy S2 JB 4.1.2
Nem: Férfi
Has thanked: 33 times
Been thanked: 8 times

Re: Nokia N8-00

Hozzászólás Szerző: fudejovagy »

abba a levélbe én is beszállok a kicsi kamerámmal.. :D de sztem akkor elkezdek én is durvulni a recsegés miatt a szervizbe.. múltkor is kiabáltam.. utólag megsajnáltam az ott dolgozó emberkéket hiszen ők nem tehetnek semmiről, ők csak elküldik a telefont.. mikor beletörték a kijelzőmbe a csavart hátulról és lötyögött a kijelző akkor az ott dolgozók kértek elnézést a szervizesek nevében és másfél óra alatt kijelzőt cseréltek szó nélkül ott a nokia care-ben .. szal ők nagyon jó fejek.. csak a csicska szerviz.. :S
csokabi
2. szint
2. szint
Hozzászólások: 314
Csatlakozott: 2012-03-11 vas. 21:30:43
Készüléktípus: lumia 820
Has thanked: 36 times
Been thanked: 34 times

Re: Nokia N8-00

Hozzászólás Szerző: csokabi »

Damir írta:
apaszka írta:Most hívtam a reklamációs osztályt! Nem cserélik,meg semmi,menjek a fogyvédőkhöz! Hát megyek is! :angry: Az tuti,hogy mindenhol lejáratom őket!

ENNYIT A HOKIÁRÓL! :ras:
Azért elég szomorú, hogy így bánnak a vevővel, hiszen belőlünk élnek. Tényleg jobb neki lejáratni magát, és ezek együtt nem csak egy, hanem az esetleges elmesélés miatt több vevőt veszíteni? Nem értem őket....
Egyébként szerintem egyszerre kéne levelet írnotok, vagy csak 1 levelet, de leírva mindenki problémáját ;)
Hali

Régen még futár korszakomban a DHL-nél volt egy reggeli direkt kör a reptértől a solectronba (akkori szerződőt szervíz). Kilencig be kellet érni az aznapi szállítmánnyal. Ott mondta az egyik kis góré, hogy amiket hozok azok előző nap leadott német, osztrák egyéb megbecsült országok lakóinak hibás készülékei. Azért kellet egyenesen a repülőtől hozzájuk vinni a szállítmányt, mert délutánra meg kellet csinálniuk az összeset, hogy az esti géppel elmenjenek. Ez azt jelenti, hogy emberünk hétfőn leadta a mobilját egy care-ben és szerdán felvette ugyanott a javított készüléket. Kérdeztem is tőle, ha ez megy ilyen gyorsan is, akkor nekem miért két hét? Ha kevés javítani való jön reggel, akkor van idő a magyar telcsikre is, hangzott válasz.
De azért nyugi, mert mi is számítunk a nokiának! Addig biztosan míg kicsengettjük a lét a piszok drága telcsikért.

Üdv Cs
Avatar
bazy
3. szint
3. szint
Hozzászólások: 716
Csatlakozott: 2011-02-10 csüt. 15:21:04
Készüléktípus: SGS3+CM11 Snapshot+CM11kernel
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Pest Állam/Nagykőrös City :)
Has thanked: 495 times
Been thanked: 163 times

Re: Nokia N8-00

Hozzászólás Szerző: bazy »

He, he, na most rendesen szétOFFoltuk a topikot! :P :P :P Lehet, hogy megérne nyitni egy ilyen topikot "Nokia szervizek -vélemények, tapasztalatok" ,vagy valami hasonló címmel, és oda átpakolgatni ezeket a témájú hozzászólásokat innen, mivel úgy látszik, igen sokunknak van mid vélemény, mind tapasztalat, mind hazai, mind külföldi vonatkozásban, és mivel ezekből a tapasztalatokból mindenki tanulhatna, szerintem nem kéne csak egyszerűen törölni őket a "takarításokkor", hanem lenne egy ilyen topik is! ;) :up: Persze ez csak egyéni vélemény :hmm2:

szerk.: Upsz..., most látom, hogy van már ilyen a Szerviz topikban a "Nokia mintaboltok/szervízek véleményezése!" címmel. Akkor meg ode lehetne áthelyezgeti a hsz-eket! :up: :up: :up: Ha esetleg a mod-ok, vagy kiemelt tagok közül lenne olyan kedves valaki, akinek van hozzá joga és ezt megtenné, akkor nagyon megköszönnénk! :Notworty: :Notworty: :Notworty:
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára bazy 2012-05-25 pén. 09:13:29-kor.
These users thanked the author bazy for the post (total 2):
apaszka (2012-05-24 csüt. 07:40:12) • gjoco1958 (2012-05-24 csüt. 17:24:19)
Rating: 5.26%
Eddigi telóim: 3310, 3410, Siemens C62, 3220, E51, N95, N97mini, N8, SGS3
Ha bárki segít itt neked a fórumban egy hozzászólásával,ILLIKmegköszönnöd az idézet gomb körül lévő kis :up: gombbal a jobb felső sarokban a hozzászólásnál! ;)
MEGOSZTÁSOM
Válasz küldése

Vissza: “N-széria”