Freddycom írta:Köszi szépen a gyors választ ferret. Még egy problémám lenne, de az nagyobb.
Tegnap előtt jött meg a telefon, nyúztam aznap délután rendesen (net, gps, ovi áruház, stb.).
Tegnap hívott a forgalomfigyelési osztály miszerint nagyon megugrott hirtelen az adatforgalmam, egészen pontosan 56ezer FT-nyi adatot neteztem össze (ovi áruház a legtöbb gondolom, töltöttem le ingyenes játékokat, appokat). Csak a bökkenő az h mielőtt felmentem volna a netre, kapcsolódtam az itthoni wifinkre, ami ugye ingyenes. Kérdeztem az ügyfélszolgálatot h mi van, azt mondta valszeg az h bomlott a wifi kapcs és ugrott a következőre a prioritáslistában h folyamatos maradjon a kapcs (a wifi kapcs az első, aztan tmobil wap, majd webnwalk),
Csak a probléma az h ezt tőlem sehol nem kérdezte meg, önkényesen váltott át. Voltam bent egy T-pontban, el lett küldve egy reklamáció ezzel kapcsban.
Sztetek mit lehetne még tenni ez ügyben, mert nemes egyszerűséggel nem állok úgy anyagilag h csak úgy +50ezret (a limit miatt nem 56) kifizessek ezért, ráadásul wifi kapcsolattal indultam, ami ugye ingyenes.
Több ismerősöm után mi is így jártunk a fiam samsung mobiljával. Egy szigorú levél után jóváírták az egész összeget, és javasolták, hogy fizessünk elő valamilyen komolyabb internetcsomagra.
Amúgy az N97-esnél a "Célok"-nál állítsd az (otthoni, stb.) wifit prioritásban az első helye(ek)re, és a mobilnetnél a beállításoknál a "hozzáférési pont használatát" "Megerősítés után"-ra. Én feltelepítettem még a SmartCalc nevű programot, ami azonnal jelzi, ha a mobilnetet használom, és írja a havi adatforgalmamat is. A limitnél állítólag le is tilt, de eddig még mindig belül maradtam. :-P