Nokia N97

Kizárólag Nokia N-szériával foglalkozó témák
csokka
1. szint
1. szint
Hozzászólások: 93
Csatlakozott: 2009-01-27 kedd 23:03:47
Készüléktípus: htc desire hd
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia N97

Hozzászólás Szerző: csokka »

Sziasztok!

lehet hogy már volt szó erről de most nem találtam hirtelen...azt szeretném kérdezni hogy hova tudnék vmiféle panaszt írni ami esetleg nem vésze el a süllyesztőben? meglepő módon van egy kis problémám a szervízzel...kézségesek,meg minden, csak éppen kurvára nem csinálják meg a telefonomat. Az volt vele a probléma hogy eltűnt a 32 gigás memórián, memória nem elérhető. Itthon gyorsan szoftverfrissítés, hard reset, amit itthon meg tudok rajta csinálni megcsináltam. Semmi. Bevittem a szervízbe, direkt mondtam hogy ez sanszosan nem szoftver lesz, hanem vmi belül kerrent meg. 2óra múlva kapom az smst hogy mehetek a telefonomért...újra be lőrincről az örsre, csak azért hogy megmutassam azt amit két órával ezelőtt megmondtam hogy a frissítés nem fog rajta segíteni. Nem is segített.
Nagyszervízbe felküldték(Ask), 13 munkanap múlva visszaküldik hogy alkatrészt cseréltek benne. De a probléma ugyanúgy fenntállt szóval, szerintük megint kész volt, csak azt ne csinálták meg ami a problémám volt. Felküldték a másik nagyszervízbe ahol 4(!) munkanap alatt kicserélték a készülékemet. Elmegyek érte, tök jó minden, zsír új telefon. itthon kezdem rárakni a dolgaimat, írnék egy smst, de amikor felcsapom a billentyűzetet meglepő módon tapasztaltam hogy angol billentyűzetes............................................................................... :angry:
Vissza szervíz, ők nem tudják kicserélni a billentyűzetemet mert a nagyszervíz cserélte ki a készüléket. Felküldték megint, ez volt 5 munkanapja, azóta semmi....s
Szerintem ez megér egy levelet.

ps.:volt rajta egy invisible shield fóliám...annyit mondott rá a srác hogy azt inkább felejtsem el :blink:
Avatar
Extreme
1. szint
1. szint
Hozzászólások: 105
Csatlakozott: 2009-01-16 pén. 17:22:19
Készüléktípus: hTC Desire HD
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia N97

Hozzászólás Szerző: Extreme »

csokka írta: ps.:volt rajta egy invisible shield fóliám...annyit mondott rá a srác hogy azt inkább felejtsem el :blink:
ismerős. nekem a lencsét cserélték ki mert megkarcolódott és full body-s invisible shieldem volt.benn szervízbe mondja a srác hogy felejtős meg le is b@..ott hogy nem kell összeragasztgatni ...
azóta felemás a telóm. mert hátlapon van ezüstcsíkon van képernyőn van csak az oldalán nincs ... és nem fogok 11 ezerért venni még1et
Avatar
axlfsi
2. szint
2. szint
Hozzászólások: 462
Csatlakozott: 2009-01-25 vas. 12:00:25
Készüléktípus: SGS
Tartózkodási hely: Vác
Has thanked: 5 times
Been thanked: 7 times

Re: Nokia N97

Hozzászólás Szerző: axlfsi »

Joeker_ írta:hello!
invisible shield-et használ valaki? érdemes vennem 5000 pénzér?
Szia,

Vegulis sikerult anno venned? Keresgelek, hogy ha belfoldrol rendelek/uzletbe bebattyogok, akkor hol es mennyiert tudok venni illetve, a kulfoldrol rendelesnel mik a lehetosegeim (honnan, mennyiert, mennyi ideig). Tudom, hogy guglizzak tovabb es megtalalom amit akarok, de ha valakinek nem esik nehezere, esetleg a sajat tapasztalatait a vasarlassal megosztania velem, megkoszonnem.

A felrakasrol mar talaltam videokat es hozzaszolasokat, velemenyeket (pl. Macikatol :) ). ... mondjuk, nem ertem igazan, hogy miert kell a muvelethez 2 ora (min.), meg ha a teljes hazrol is van szo es nem csak egy kijelzovedo foliarol. Valoban ekkora macera? :)

Koszi!
Bezke 4.2 XXJVP KERNEL: TEGRAK build 24 -> OC: valtozo (1-1.2Ghz)
" ... Begbie didn't do drugs either. He just did people ... "
nylacika
3. szint
3. szint
Hozzászólások: 989
Csatlakozott: 2009-02-18 szer. 16:35:32
Készüléktípus: Samsung Galaxy S8+
Has thanked: 51 times
Been thanked: 32 times

Re: Nokia N97

Hozzászólás Szerző: nylacika »

csokka írta:Sziasztok!

lehet hogy már volt szó erről de most nem találtam hirtelen...azt szeretném kérdezni hogy hova tudnék vmiféle panaszt írni ami esetleg nem vésze el a süllyesztőben? meglepő módon van egy kis problémám a szervízzel...kézségesek,meg minden, csak éppen kurvára nem csinálják meg a telefonomat. Az volt vele a probléma hogy eltűnt a 32 gigás memórián, memória nem elérhető. Itthon gyorsan szoftverfrissítés, hard reset, amit itthon meg tudok rajta csinálni megcsináltam. Semmi. Bevittem a szervízbe, direkt mondtam hogy ez sanszosan nem szoftver lesz, hanem vmi belül kerrent meg. 2óra múlva kapom az smst hogy mehetek a telefonomért...újra be lőrincről az örsre, csak azért hogy megmutassam azt amit két órával ezelőtt megmondtam hogy a frissítés nem fog rajta segíteni. Nem is segített.
Nagyszervízbe felküldték(Ask), 13 munkanap múlva visszaküldik hogy alkatrészt cseréltek benne. De a probléma ugyanúgy fenntállt szóval, szerintük megint kész volt, csak azt ne csinálták meg ami a problémám volt. Felküldték a másik nagyszervízbe ahol 4(!) munkanap alatt kicserélték a készülékemet. Elmegyek érte, tök jó minden, zsír új telefon. itthon kezdem rárakni a dolgaimat, írnék egy smst, de amikor felcsapom a billentyűzetet meglepő módon tapasztaltam hogy angol billentyűzetes............................................................................... :angry:
Vissza szervíz, ők nem tudják kicserélni a billentyűzetemet mert a nagyszervíz cserélte ki a készüléket. Felküldték megint, ez volt 5 munkanapja, azóta semmi....s
Szerintem ez megér egy levelet.

ps.:volt rajta egy invisible shield fóliám...annyit mondott rá a srác hogy azt inkább felejtsem el :blink:
Ezeknek mindegy, hogy ugrálsz, vagy nem, nem érdekli őket. Hiába világcég. Lesza...ják messziről az embert. Egy esélyt azért megér a fogyasztóvédelem. Eddig nálam beváltak!
Avatar
Macika
6. szint
6. szint
Hozzászólások: 8928
Csatlakozott: 2009-05-01 pén. 11:47:34
Készüléktípus: Huawei P30 Pro 8 256
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest
Has thanked: 321 times
Been thanked: 605 times

Re: Nokia N97

Hozzászólás Szerző: Macika »

csokka írta:Sziasztok!

lehet hogy már volt szó erről de most nem találtam hirtelen...azt szeretném kérdezni hogy hova tudnék vmiféle panaszt írni ami esetleg nem vésze el a süllyesztőben? meglepő módon van egy kis problémám a szervízzel...kézségesek,meg minden, csak éppen kurvára nem csinálják meg a telefonomat. Az volt vele a probléma hogy eltűnt a 32 gigás memórián, memória nem elérhető. Itthon gyorsan szoftverfrissítés, hard reset, amit itthon meg tudok rajta csinálni megcsináltam. Semmi. Bevittem a szervízbe, direkt mondtam hogy ez sanszosan nem szoftver lesz, hanem vmi belül kerrent meg. 2óra múlva kapom az smst hogy mehetek a telefonomért...újra be lőrincről az örsre, csak azért hogy megmutassam azt amit két órával ezelőtt megmondtam hogy a frissítés nem fog rajta segíteni. Nem is segített.
Nagyszervízbe felküldték(Ask), 13 munkanap múlva visszaküldik hogy alkatrészt cseréltek benne. De a probléma ugyanúgy fenntállt szóval, szerintük megint kész volt, csak azt ne csinálták meg ami a problémám volt. Felküldték a másik nagyszervízbe ahol 4(!) munkanap alatt kicserélték a készülékemet. Elmegyek érte, tök jó minden, zsír új telefon. itthon kezdem rárakni a dolgaimat, írnék egy smst, de amikor felcsapom a billentyűzetet meglepő módon tapasztaltam hogy angol billentyűzetes............................................................................... :angry:
Vissza szervíz, ők nem tudják kicserélni a billentyűzetemet mert a nagyszervíz cserélte ki a készüléket. Felküldték megint, ez volt 5 munkanapja, azóta semmi....s
Szerintem ez megér egy levelet.

ps.:volt rajta egy invisible shield fóliám...annyit mondott rá a srác hogy azt inkább felejtsem el :blink:
Rengeteg alkalmatlan ember van a Nokia szervizben.
Van pár szaki, de ők nem olyan szinten dolgoznak már, hogy odamenjenek beszélgetni a panaszossal.
Az a baj, hogy a Nokia szervizben is KERESKEDŐK vannak SZAKÉRTŐK helyett.
Az, hogy kicserélték a készülékedet, az korrekt dolog, az hogy angol billentyűsre, az SZABÁLYTALAN, mivel akkor a SWAP az angol billentyűzetes, nem a magyar piacra készült, nem lehet magyar a Product Code-ja, ha magyarul beszél mégis a készülék, akkor ők szabálytalanságot követtek flasheléskor.
Kötelesek magyar piacra szánt készüléket adni SWAP-nek.

Az IS-t az bebuktad sajnos, semmi nem kötelezi őket arra, hogy leszedjék a régiről a házat és átépítsék a készülékbelsőt. A belső szabályzatuk teljes készülékcserét ír elő.
Nekem anno a Brando fóliánál is szóltak, hogy szedjem le, mielőtt beadom, mert a szervizben nem tudnak rá vigyázni, előírás, hogy egy kék ragaccsal kell elöl-hátul beragasztani a kijelzőplexit, az pedig felszedi levételkor a Brando-t.

Az új szserviz, akik alig 1 hónapja vannak, azok nagyon gyorsan és korrekten dolgoznak, nem értem ezt az angol billentyűzetes dolgot.
MINDENKÉPPEN reklamálj!!!
csokka
1. szint
1. szint
Hozzászólások: 93
Csatlakozott: 2009-01-27 kedd 23:03:47
Készüléktípus: htc desire hd
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia N97

Hozzászólás Szerző: csokka »

szeretnél reklamálni csak nem tudom hova forduljak...fogyasztóvédelem, talán.
lehet hogy szabálytalanságot követtek el, mert azt megnéztem hogy az ékezetes betűk mennek-e rajta, és azok mennek, csak éppen a billentyűzeten van más...
tanácstalan vagyok egyenlőre.p*csába
Avatar
Macika
6. szint
6. szint
Hozzászólások: 8928
Csatlakozott: 2009-05-01 pén. 11:47:34
Készüléktípus: Huawei P30 Pro 8 256
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest
Has thanked: 321 times
Been thanked: 605 times

Re: Nokia N97

Hozzászólás Szerző: Macika »

csokka írta:szeretnél reklamálni csak nem tudom hova forduljak...fogyasztóvédelem, talán.
lehet hogy szabálytalanságot követtek el, mert azt megnéztem hogy az ékezetes betűk mennek-e rajta, és azok mennek, csak éppen a billentyűzeten van más...
tanácstalan vagyok egyenlőre.p*csába
Nem hiszem, hogy egyből a főbelövés a legjobb stratégia.

Ha visszakapod a telódat és még mindig nem lesz rajta magyar billentyűzet, akkor mondd meg, hogy nem OK, egyébként meg vagy elégedve a készülékkel, ám mivel az eredeti telefon, amiért kifizetted a nem kevés pénzt, annak a billentyűzete magyar ékezeteket is tartalmazott, lesznek szívesek kicserélni a billentyűzetet Neked garanciában (erre csak azért van szükség, hogy leírhasd, konkrétan kérted ezt, év, hónap, nap, óra, perc).

Amennyiben nem vállalják be, akkor elkéred ott a vásárlók könyvét és leírod őszintén az esetedet. VIGYÁZVA, hogy indulatmentes légy, mert azzal csak ártanál az ügyednek!!!
Indulásnak ez kell mindenképpen.
Alá kell íratni a boltban dolgozók valamelyikével, ezzel elismerik, hogy ott és akkor írtad, amit.
Pár héten belül kell kapj róla papírt, mire jutottak.

Utána, ha a vásárlók könyvébe megtett bejegyzésednek mégsem lesz meg a kívánt hatása, akkor mehetsz a fogyasztóvédelemhez.

Azt kell mondjam, hogy a sok ügyeskedő köcsög miatt büntetik a becsületes vásárlókat, de hát így van ez az élet ÖSSZES egyéb területén is. Sajnos.
csokka
1. szint
1. szint
Hozzászólások: 93
Csatlakozott: 2009-01-27 kedd 23:03:47
Készüléktípus: htc desire hd
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia N97

Hozzászólás Szerző: csokka »

Nem hiszem, hogy egyből a főbelövés a legjobb stratégia.

Ha visszakapod a telódat és még mindig nem lesz rajta magyar billentyűzet, akkor mondd meg, hogy nem OK, egyébként meg vagy elégedve a készülékkel, ám mivel az eredeti telefon, amiért kifizetted a nem kevés pénzt, annak a billentyűzete magyar ékezeteket is tartalmazott, lesznek szívesek kicserélni a billentyűzetet Neked garanciában (erre csak azért van szükség, hogy leírhasd, konkrétan kérted ezt, év, hónap, nap, óra, perc).

Amennyiben nem vállalják be, akkor elkéred ott a vásárlók könyvét és leírod őszintén az esetedet. VIGYÁZVA, hogy indulatmentes légy, mert azzal csak ártanál az ügyednek!!!
Indulásnak ez kell mindenképpen.
Alá kell íratni a boltban dolgozók valamelyikével, ezzel elismerik, hogy ott és akkor írtad, amit.
Pár héten belül kell kapj róla papírt, mire jutottak.

Utána, ha a vásárlók könyvébe megtett bejegyzésednek mégsem lesz meg a kívánt hatása, akkor mehetsz a fogyasztóvédelemhez.

Azt kell mondjam, hogy a sok ügyeskedő köcsög miatt büntetik a becsületes vásárlókat, de hát így van ez az élet ÖSSZES egyéb területén is. Sajnos.[/quote]

köszönöm válaszod.
de engem nem is ez a billentyűzetes dolog dühít, ez már csak olaj volt a tűzre. de az milyen hogy kétszer visszaadják a telefonomat ugyanabban a rossz állapotban? nekem ez az ami nagyon szúrja a szememet...az hogy utána a másik nagyszervíz kicserélte az korrekt volt.
de szerintem ezek nem kis hibák amiket elkövettek. meg 2 oda-vissza út helyett 5 lett belőle, és nem a kedvenc elfoglaltságom az örsre járkálni meg csak ezért egy tank gázolajat elégetni.
remélhetőleg mostmár megkapom amit akarok, és elfelejthetem ezt az egészet...
Avatar
Macika
6. szint
6. szint
Hozzászólások: 8928
Csatlakozott: 2009-05-01 pén. 11:47:34
Készüléktípus: Huawei P30 Pro 8 256
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest
Has thanked: 321 times
Been thanked: 605 times

Re: Nokia N97

Hozzászólás Szerző: Macika »

csokka írta:az hogy utána a másik nagyszervíz kicserélte az korrekt volt.
Egyetlen nagyszerviz van csak.
Idén januárban volt a váltás. A régire temérdek panasz volt. Nekem is. Több is.

Az új most jól seper és gyorsan.

Tudom, hogy nem vigasztal Téged, de ez a mai, kelet-Európai valóság...

És még jó helyzetben vagyunk a Nokia szervizzel, mert ott legalább p..án rúgták a régit, aki trehány és pofátlan volt és lett helyette új és korrekt(ebb), legalábbis egyelőre....
csokka
1. szint
1. szint
Hozzászólások: 93
Csatlakozott: 2009-01-27 kedd 23:03:47
Készüléktípus: htc desire hd
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia N97

Hozzászólás Szerző: csokka »

Hát nekem két nagyszervizben volt a telefonom. Az egyik az Ask a másik meg vmi Jabal, vagy ilyesmi nevű. Az ask gecizett, a másik cserélt. Furcsa is volt a márkapont vezető srác azt mondta hogy: "jó, akkor felküldjük a másik nagyszervizbe IS a telefonodat"
Válasz küldése

Vissza: “N-széria”