Nokia N97

Kizárólag Nokia N-szériával foglalkozó témák
molnarp
1. szint
1. szint
Hozzászólások: 107
Csatlakozott: 2009-09-12 szomb. 14:53:34
Készüléktípus: N97
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia N97

Hozzászólás Szerző: molnarp »

Szerintem ezt azért nem kéne, inkább beszéljetek az ügyfélszolgálattal a reklamációs osztályon.
Kicsit furcsa akcentussal beszél a nőci, de azért meg lehet érteni.
06-1-777 4819



UI.: Nekem ez a csengőhang téma a frissítéssel teljes mértékben megoldódott.
Próbáld meg leformázni a telefont és a memóriakártyát, majd NSU-val (vagy Phoenix) újratelepíteni a szoftvert!
vanabi
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2009-04-08 szer. 16:29:11
Készüléktípus: 6120 - N70 - N95 - N97
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia N97

Hozzászólás Szerző: vanabi »

molnarp írta:Szerintem ezt azért nem kéne, inkább beszéljetek az ügyfélszolgálattal a reklamációs osztályon.
Kicsit furcsa akcentussal beszél a nőci, de azért meg lehet érteni.
06-1-777 4819



UI.: Nekem ez a csengőhang téma a frissítéssel teljes mértékben megoldódott.
Próbáld meg leformázni a telefont és a memóriakártyát, majd NSU-val (vagy Phoenix) újratelepíteni a szoftvert!
Köszi a tanácsot, de megvolt. Frissítés előtt szoft- majd egy hard reset. Utána PC Suit-tal csak a névjegyzék, naptár, könyvjelzők, üzenetek lettek visszatéve. Beállítások véletlenül se!
?
Az is érdekes, hogy mikor lementem az adatokat külön ki lehet pipálni a feljegyzéseket (gondolom ez a jegyzetek lesz), visszaállításnál viszont nincs ilyen opció. A jegyzeteket csak teljes visszaállítás során teszi vissza. Úgyhogy kénytelen voltam mail-en elküldeni magamnak és abból visszatenni. Ki érti ezt?
molnarp
1. szint
1. szint
Hozzászólások: 107
Csatlakozott: 2009-09-12 szomb. 14:53:34
Készüléktípus: N97
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia N97

Hozzászólás Szerző: molnarp »

Nekem a biztonsági visszaállítás egyáltalán nem működött, pedig csak a névjegyeket szerettem volna visszaállítani.Nincs adat a fájlban hibaüzenetett küldött.
A Nokia content transfer (azt hiszem ez a neve) nevű progival tudtam visszaállítani a névjegyeket.
mraxe
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2009-11-04 szer. 23:37:08
Készüléktípus: HTC Desire Froyo val
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia N97

Hozzászólás Szerző: mraxe »

Szép fehér háttér, kék nokia felirattal.
Ennyit tudott felmutatni.
Hiába flashelték kétszer+elvitték szervizbe szintén kétszer, ez a megfagyás visszaköszönt.
Ma hívtam őket, egy félóra múlva visszahívott a nyelzseni (jelzem,hogy kétszer ígérte már meg, de nem hívott vissza ezelőtt!) és kedd-szerdára visszajön
szerinte.
Mondtam,hogy nem kell a készülék, erre azt ő,hogy a nokia(direkt konzekvensen kisbetű ezután) ezt a döntést hozta.
Közöltem vele,hogy ha ezután se lesz tökéletes( és mitől lenne) ,akkor minden létező helyen feljelentem őket.

Nem csak mi jártuk meg ezzel a "csúcskészülékkel":
http://discussions.europe.nokia.com/dis ... 53#U532953

Kicsit off, de ha sikerül kibulizni a cserét, akkor a pénzt fogom kérni, vagy egy HTC HD2-t ( az ujmobiloktól vettem,nem a nokiától).

Ekkora csalódás még nem ért telefonnal kapcsolatban.Le vagyok sújtva.

A PC Suit se volt egy főnyeremény, de ez az ovi suit....kisírnám a szemem,ha ilyet adnék ki a kezemből!
molnarp
1. szint
1. szint
Hozzászólások: 107
Csatlakozott: 2009-09-12 szomb. 14:53:34
Készüléktípus: N97
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia N97

Hozzászólás Szerző: molnarp »

Ilyen esetben ha nem cserét kér az Ügyfél, hanem pénzt, akkor az árat hogyan állapítják meg ha nincs meg a számla?
Horti
1. szint
1. szint
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2009-02-04 szer. 14:43:40
Készüléktípus: ZTE Blade
Tartózkodási hely: Budapest XVII.
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Nokia N97

Hozzászólás Szerző: Horti »

gyuluskaje írta: Rendben ;) Várom azok jelentkezését akiknek az árkádban van a telójuk és mondjuk szombaton vagy vasárnap ráérnek eljönni :whaaa: Addig kinyomtatom a jogszabájt,és besétálunk leépíteni a srácot.
Lássuk mit lépnek erre :mrgreen: :taps1:
Nekem vasárnap jó! :twisted: :twisted: :twisted:
Cyanogenmod N85 lite
Avatar
luciuscornelius
Moderátor
Moderátor
Hozzászólások: 2432
Csatlakozott: 2009-01-07 szer. 11:44:58
Has thanked: 12 times
Been thanked: 19 times

Re: Nokia N97

Hozzászólás Szerző: luciuscornelius »

Nem is emlékszem így hírtelen, hogy melyik volt szintén az a teló, melynek ilyen rövid idő alatt ekkorát esett volna az ára.
Aki most akar venni, az a mini helyett válassza ezt vagy várjon türelemmel :D
Avatar
Macika
6. szint
6. szint
Hozzászólások: 8928
Csatlakozott: 2009-05-01 pén. 11:47:34
Készüléktípus: Huawei P30 Pro 8 256
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest
Has thanked: 321 times
Been thanked: 605 times

Re: Nokia N97

Hozzászólás Szerző: Macika »

gyuluskaje írta:
Horti írta:Én okt. 17-én adtam be szervízbe az árkádba. Azóta központi szervízben van... Hívtam a muksót, mire azt mondta, 20 munkanap alatt javítanak... Addig is: :cry2: :cry2: :cry2: :duhos2: :duhos2: :duhos2:
Azért kiváncsi lennék rá,hogy mit szólna a srác az árkád szervízben ha 10-15-en bemennénk követelve az N97-est amit átvettek javításra minimum három hete :mrgreen:

Itt egy kis jogszabály :D
A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt naptári napon belül elvégezze. 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4.§ (2)

A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. PTK. 306. § (2)

Ezek mind szavatosság, mind jótállás esetén érvényesek. :yes:
Tehát egy 30napos javítás,nem munkanapban hanem naptári napban számolva nem elfogadott és szerintem jelentős kényelmetlenséget okoz :mrgreen:
Kiemeltem, hogy miért gumi-paragrafus az egész.

LEHETETLEN megfogni őket! Sem a törekedés nem definiálható egzakt módon, sem a megfelelő határidő, sem a jelentős kényelmetlenség.

SZERINTED így kell érteni, szerintük meg úgy.

Lehetetlen igazságot tenni...
milan
1. szint
1. szint
Hozzászólások: 50
Csatlakozott: 2009-02-03 kedd 21:16:14
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia N97

Hozzászólás Szerző: milan »

A jogi részhez: Per esetén a bíró mérlegel, hogy mondjuk 1 hónap javítási idő (vagy nem javítás) illetve 2-3 szervizelés, egy ilyen kategóriájú telefonnál megfelelő határidőn belül van-e, illetve jelentős kényelmetlenségel jár-e. Tehát a bíróság fog mérlegelni nem a Nokia!!! Egyébiránt az az érzésem, hogy az N96, N97 fiaskója után a Nokiának az N900 az utolsó dobása.

A lencsevédőt szerintem záros haáridőn belül nem tudják orvosolni, ezért húzzák az időt.

Az én telefonomat szeptember 26-óta nem javították meg, így ügyvédet fogadtam és jogi úton próbálok érvényt szerezni igazamnak.

A legszánalmasabb az, hogy ez egy jó telefon is lehetett volna.
Az új szofttal a gyári képnézegetőbe, ha kinyitok egy képet és utána vissza akarok lépni, (hogy megnézzek egy másik képet,) akkor ki lép a programból! Ez kész röhej! Ti is tapasztaljátok ezt?

Lassan tüntetést kellene szervezni a székházuk elé. :D
gyuluskaje
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2009-01-24 szomb. 18:47:27
Készüléktípus: Sam Galaxy S XXJVK-XXJVK-XXJVK
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia N97

Hozzászólás Szerző: gyuluskaje »

Macika írta:
gyuluskaje írta:
Horti írta:Én okt. 17-én adtam be szervízbe az árkádba. Azóta központi szervízben van... Hívtam a muksót, mire azt mondta, 20 munkanap alatt javítanak... Addig is: :cry2: :cry2: :cry2: :duhos2: :duhos2: :duhos2:
Azért kiváncsi lennék rá,hogy mit szólna a srác az árkád szervízben ha 10-15-en bemennénk követelve az N97-est amit átvettek javításra minimum három hete :mrgreen:

Itt egy kis jogszabály :D
A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt naptári napon belül elvégezze. 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4.§ (2)

A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. PTK. 306. § (2)

Ezek mind szavatosság, mind jótállás esetén érvényesek. :yes:
Tehát egy 30napos javítás,nem munkanapban hanem naptári napban számolva nem elfogadott és szerintem jelentős kényelmetlenséget okoz :mrgreen:
Kiemeltem, hogy miért gumi-paragrafus az egész.

LEHETETLEN megfogni őket! Sem a törekedés nem definiálható egzakt módon, sem a megfelelő határidő, sem a jelentős kényelmetlenség.

SZERINTED így kell érteni, szerintük meg úgy.

Lehetetlen igazságot tenni...
Jelenesetben eggyértelmű a dolog mert 20-munkanapot emlegetnek ez a legjobb esetben-is 28-naptári nap ami kicsit túlmutat a törvényileg meghatározott intervallumon.Hozzátenném azt-is,hogy ha egyátalán adnak cserekészüléket az még a közelében sincs annak amit átvettek javításra :yes: Mivel azért vettem ilyen telefon,hogy használjam és kihasználjam a készülék adottságait,az 1 hónap javítási idő jelentős kényelmetlenséggel jár :mrgreen: Nem azt mondom,hogy perre kell menni.Csak azt,hogy rá kell egy kicsit döbbenteni őket,hogy nem mi vagyunk értük hanem ők értünk :Notworty: Azthiszem így más a leányzó fekvése :mrgreen: Ha nem egyedül megy be az ember a szervízbe ugyanazzal a reklamációval,hanem tömegesen azzal nekik okozunk jelentős kényelmetlenséget :lol:
Válasz küldése

Vissza: “N-széria”