szerintem nem kéne akkor fagynia. max kérdezd meg a topikjában (romos topik), hogy tapasztalt-e ilyet már valaki. mert akkor a főzicske kavar bewagtom írta:50.0.005, Taylor féle Pro Edition 5.4
Elvileg ezzel nincs baj akkor?
SPB Mobile Shell (symbian)
- moco
- Fő moderátor
- Hozzászólások: 12730
- Csatlakozott: 2009-01-06 kedd 15:36:40
- Készüléktípus: Samsung Note 20
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: Budapest
- Has thanked: 930 times
- Been thanked: 1093 times
Re: SPB Mobile Shell (symbian)
VESZEKEDNI CSAK PRIVÁTBAN LEHET! AKI A FÓRUMBAN VESZEKSZIK,1 HÉTRE KITILTOM !! 
S10+ Dual / SGS4

S10+ Dual / SGS4
- fonix232
- 5. szint
- Hozzászólások: 2208
- Csatlakozott: 2009-01-12 hétf. 20:24:05
- Készüléktípus: ZTE Blade
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Behind you!!!
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 44 times
Re: SPB Mobile Shell (symbian)
Nem értem mért nem tudják a szabvány PNG-t használni. Egyrészt nem kellene neki plusz dekóder, mert a rendszerben megvan, másrészt lenne rendes fileméret mellett minőség, egyszerű kezelhetőség, gyorsaság (a rendszer dekóder előnyt élvez a 3rd party dekóder előtt, azaz gyorsabban, hamarabb megoldja) és ráadásul szerkeszteni is könnyebb lenne.lilalur írta:Kibontottam ma az új datokat és kicsit... Oké azt a fajta RLE-t amit ők használnak nem támogatja a PS sem (CS3 se CS5) + semiféle képnéző vagy akármi amim van (pedig ha másban nem is ezekkel elég jól fel vagyok szerelve)! Na eddig sem volt egy fáklyásmenet a képek szerkesztése (tökölődés az r5b6g5-el) de ezek után... áh most majdnem csúnyát mondtam. Valaki jutott vele messzebb is? (ha megvan a megoldás ide módosítom)
- ZTE Blade - CyanogenMod 7
- Haipad M7 - PhoenixMod [0805] v1.1
- Asus Transformer TF101 32GB - Revolver 2.5, Clemsyn kernel v9, custom sound mod
- lilalur
- 1. szint
- Hozzászólások: 125
- Csatlakozott: 2010-05-19 szer. 16:41:45
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
Re: SPB Mobile Shell (symbian)
A PNG nem rosz ötlet, a fele lenne a fájlméret mert a maszkokra nem lenne szükség. Bár nem értek annyiran a programíráshoz, így nem tudom belefoglalni valamibe mennyi nyűggel jár (a különféle dokkprogramok pl eszik szépen de azért hálásabban(gyorsabban) működnek az ico-val). Az SPB ha jól tudom nem is tudja kezelni (nem jelenik meg a képeknél, a háttereknél...ect a PNG kiterjesztésű fájl)
Na de közben utánnanéztem ezeknek a nyamvadt rle-knek. Ezek nem RLE-k hanem speciálisan kódolt PNG-k (ezért nem megy a bmp->rle a saját kóderükkel). hmmm csatlakozom az előttem szólóhoz. A francnak nem használnak sima PNG-t
(Megnyitni még mindig nem tudom) igaz ok lásd fenn.
Egész jól összefoglalja az eddig sok fájlt tartalmazó mappákat (pl a menüikonos mappában most van két fájl az eddigi sok helyett.) Bár igazából a fenti kilyelentésemben nem vagyok biztos de az álltalam ismert rle egy a bmp-hez igen hasonlító veszteségmentes képfájl nem egyiylen monstrum ami viszi a maszkot is. Na még ha megenyhül ez a felállás jól is lehet hogy kijövünk vele (nem kell sok fájl)
Az első verzióba (0.85) még a bmp-k sem voltak szerkesztőbarátok.
Na de közben utánnanéztem ezeknek a nyamvadt rle-knek. Ezek nem RLE-k hanem speciálisan kódolt PNG-k (ezért nem megy a bmp->rle a saját kóderükkel). hmmm csatlakozom az előttem szólóhoz. A francnak nem használnak sima PNG-t

Egész jól összefoglalja az eddig sok fájlt tartalmazó mappákat (pl a menüikonos mappában most van két fájl az eddigi sok helyett.) Bár igazából a fenti kilyelentésemben nem vagyok biztos de az álltalam ismert rle egy a bmp-hez igen hasonlító veszteségmentes képfájl nem egyiylen monstrum ami viszi a maszkot is. Na még ha megenyhül ez a felállás jól is lehet hogy kijövünk vele (nem kell sok fájl)
Az első verzióba (0.85) még a bmp-k sem voltak szerkesztőbarátok.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára lilalur 2010-06-14 hétf. 07:42:29-kor.
lilalur
- lilalur
- 1. szint
- Hozzászólások: 125
- Csatlakozott: 2010-05-19 szer. 16:41:45
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
Re: SPB Mobile Shell (symbian)
Köszi ez nagyon jó kis helymoco írta:Talán ez egy kis segítség a shellbuherátoroknak.
Modding SPB Mobile Shell Symbian
http://forum.dailymobile.se/index.php/t ... 448.0.html

lilalur
- bladehu2
- 5. szint
- Hozzászólások: 2248
- Csatlakozott: 2009-11-10 kedd 14:56:43
- Készüléktípus: G2
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: BP
- Has thanked: 59 times
- Been thanked: 359 times
Re: SPB Mobile Shell (symbian)
fonix232 írta:Nem értem mért nem tudják a szabvány PNG-t használni. Egyrészt nem kellene neki plusz dekóder, mert a rendszerben megvan, másrészt lenne rendes fileméret mellett minőség, egyszerű kezelhetőség, gyorsaság (a rendszer dekóder előnyt élvez a 3rd party dekóder előtt, azaz gyorsabban, hamarabb megoldja) és ráadásul szerkeszteni is könnyebb lenne.
Nem tudom ebben mi nem volt érthető, de kiemeltem azt a részt ahol leírtam hogy pont hogy png-t kezdenek használni. Az RLE meg azért kell mert a png baromira nem kisebb mint a bmp, ergo ha a png-k vannak mindig full betöltve attól nem fog kevesebb ramot zabálni. Ezért találták ki az RLE kódolást. Tehát nem kell rle-ket szerkeszteni, png-t kell szerkeszteni, majd rle-be kódolni, majd összecsomagolni .dat-ba. plusz egy művelet beficcen a skin készítésnél, viszont 'elvileg' kevesebb ramot fog enni. ja és arról nem is beszélve hogy png-nél egy fájban meg lehet oldani a maszkot és a képet, tehét eleve a régi maszk fájlok betöltésének elhagyásával arányosan kevesebb ram kell.bladehu2 írta:ja a másik, azt írta a fejlesztő srác, hogy hamarosan (valszeg a publikus update1-ben már így lesz) teljesen átírják a skinkezelést, és nem fogja betölteni a bmp tartalmú
.dat-okat, csak az rle-ket tartalmazót. a szép a dologban az, hogy az rle sem hétköznapi, nekem eddig semmi se nyitotta meg (állítólag PS megtudja, de annyira nem volt eddig fontos
hogy ez miatt felrakjam azt a böszmeteg cuccot). adtak hozzá egy kis exe-t ami parancssorból elvégzi a konverziót, kár hogy egyrészt png-ből dolgozik (tehát előbb át kell konvertálni az összes
bmp-t png-be), másrészt csak egyesével tudja, tehát *.png-t nem eszik meg csak a pontos fájlnevet![]()
- Kvadro
- 1. szint
- Hozzászólások: 77
- Csatlakozott: 2009-02-16 hétf. 12:41:20
- Készüléktípus: GalaxyS
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
Re: SPB Mobile Shell (symbian)
hello, lenne egy olyan gondom,h miután feltelepítem a progit a telefonom azt írja ki, h az spb mobile shell nem futtatható és nem indul el, hackelt telóm van, már megpróbáltam telepíteni a C:-re és az E:-re is, mindig ugyan az. Valami ötlet?
Samsung GalaxyS - XWJS8 - SpeedMod Kernel 13e 500HZ
- lilalur
- 1. szint
- Hozzászólások: 125
- Csatlakozott: 2010-05-19 szer. 16:41:45
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
Re: SPB Mobile Shell (symbian)
http://www.nokiaprogramok.hu/modules.ph ... w&id=34316
Első feltöltésem. Igaz kicsit foghíjjas még + néhány ikon még nem úgy néz ki ahogy szerettem volna de az új rendszert ahogy ott is írtam megvárom vele, és az is lehet, hogy újat kezdek majd. Akinek tetszenek használja őket egészséggel. Van pár egész jól sikerült elem benne
Első feltöltésem. Igaz kicsit foghíjjas még + néhány ikon még nem úgy néz ki ahogy szerettem volna de az új rendszert ahogy ott is írtam megvárom vele, és az is lehet, hogy újat kezdek majd. Akinek tetszenek használja őket egészséggel. Van pár egész jól sikerült elem benne

lilalur
- fonix232
- 5. szint
- Hozzászólások: 2208
- Csatlakozott: 2009-01-12 hétf. 20:24:05
- Készüléktípus: ZTE Blade
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Behind you!!!
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 44 times
Re: SPB Mobile Shell (symbian)
bladehu2 írta:fonix232 írta:Nem értem mért nem tudják a szabvány PNG-t használni. Egyrészt nem kellene neki plusz dekóder, mert a rendszerben megvan, másrészt lenne rendes fileméret mellett minőség, egyszerű kezelhetőség, gyorsaság (a rendszer dekóder előnyt élvez a 3rd party dekóder előtt, azaz gyorsabban, hamarabb megoldja) és ráadásul szerkeszteni is könnyebb lenne.Nem tudom ebben mi nem volt érthető, de kiemeltem azt a részt ahol leírtam hogy pont hogy png-t kezdenek használni. Az RLE meg azért kell mert a png baromira nem kisebb mint a bmp, ergo ha a png-k vannak mindig full betöltve attól nem fog kevesebb ramot zabálni. Ezért találták ki az RLE kódolást. Tehát nem kell rle-ket szerkeszteni, png-t kell szerkeszteni, majd rle-be kódolni, majd összecsomagolni .dat-ba. plusz egy művelet beficcen a skin készítésnél, viszont 'elvileg' kevesebb ramot fog enni. ja és arról nem is beszélve hogy png-nél egy fájban meg lehet oldani a maszkot és a képet, tehét eleve a régi maszk fájlok betöltésének elhagyásával arányosan kevesebb ram kell.bladehu2 írta:ja a másik, azt írta a fejlesztő srác, hogy hamarosan (valszeg a publikus update1-ben már így lesz) teljesen átírják a skinkezelést, és nem fogja betölteni a bmp tartalmú
.dat-okat, csak az rle-ket tartalmazót. a szép a dologban az, hogy az rle sem hétköznapi, nekem eddig semmi se nyitotta meg (állítólag PS megtudja, de annyira nem volt eddig fontos
hogy ez miatt felrakjam azt a böszmeteg cuccot). adtak hozzá egy kis exe-t ami parancssorból elvégzi a konverziót, kár hogy egyrészt png-ből dolgozik (tehát előbb át kell konvertálni az összes
bmp-t png-be), másrészt csak egyesével tudja, tehát *.png-t nem eszik meg csak a pontos fájlnevet![]()
Na ne mondd már hogy a sima interlace-mentes PNG nem kisebb mint a tömörítetlen BMP! Ami PNG-ben 50kb, az BMP-ben akár 500kb is lehet! Tapasztaltam sajnos wordpress témáknál ilyet, hogy a kezdő szerkesztő nem PNG-ben adta meg, hanem BMP-ben, és a téma ötször akkora lett mintha PNG-ben csinálja.
Azt az exe-t meg még mindig nem adtad meg, és sehol sem találom :S
- ZTE Blade - CyanogenMod 7
- Haipad M7 - PhoenixMod [0805] v1.1
- Asus Transformer TF101 32GB - Revolver 2.5, Clemsyn kernel v9, custom sound mod
- lilalur
- 1. szint
- Hozzászólások: 125
- Csatlakozott: 2010-05-19 szer. 16:41:45
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
Re: SPB Mobile Shell (symbian)
fonix232 írta: Na ne mondd már hogy a sima interlace-mentes PNG nem kisebb mint a tömörítetlen BMP! Ami PNG-ben 50kb, az BMP-ben akár 500kb is lehet! Tapasztaltam sajnos wordpress témáknál ilyet, hogy a kezdő szerkesztő nem PNG-ben adta meg, hanem BMP-ben, és a téma ötször akkora lett mintha PNG-ben csinálja.
Azt az exe-t meg még mindig nem adtad meg, és sehol sem találom :S
Elvileg éppen az interlace lessz a lényege ezeknek a PNG-knek mert nincsen maszk.
lilalur
- dionaea
- 1. szint
- Hozzászólások: 154
- Csatlakozott: 2009-06-10 szer. 20:56:26
- Készüléktípus: S7 slim +Nokia N8
- Tartózkodási hely: Apaj
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 1 time
Re: SPB Mobile Shell (symbian)
A nagy időjárás widgetet le lehet szedni mármint csak azt. Pl nagyban?
Eddigi saját telefonok:3210,R320,R380,6210,7650,3660,6630,E70,5800,Iphone 3g,N97 32gb black, Omnia 2, Galaxy Ace, samsung omniaHD
jelenlegi: Huawei s7slim& Nokia N8-00
jelenlegi: Huawei s7slim& Nokia N8-00