szutty írta:pinkpig írta:Sziasztok!
Lenne egy kérdésem a SGS tulajokhoz. Egyik ismerősöm SGS-t akar venni s bement az egyik szolgáltatónál dolgozó jó barátjához s kipróbálta hogy milyen is. S úgy járt, hogy meg akarta nézni a naptárat, de az nem engedte be addig, amíg nem jelentkezik be a gmailos fiókjára. Tehát bejelentkezett, s az SGS elkezdte a szinkronizációt, letöltötte az összes személyes üzenetét, meg mindent....Majd törölni akarta, mert nem annál a szolgáltatónál akarja megvenni, de nem tudta kitörölni a letöltött adatokat. Az ott dolgozók se tudtak neki segíteni, egyszerűen nem tudták törölni, felhívták a pest Samsung központot s ott se tudtak segíteni nekik.:D: Vicc az egész... Otthagyta a telót, de elzárták.
Tehát a kérdés:
Lehet valahogyan törölni a gmailos szinkronizációval letöltött adatokat? S ha igen hogyan? Szeretnék segíteni neki.
A gyári beállítások visszaállítását próbálták. Nem jött be elvileg.
Várom az ötleteket, megoldásokat.
Előre is köszönöm!
Hard reset az mindent leszed a telóról, mintha akkor vetted volna ki a dobozból.
Kód *2767*3855#
Köszike, ma felhívott a barátom s működött.