Taylor írta:MrAngelo írta:Üdv
Tegnap leveleztem egy jót a Nokiával mert meghalt a hátsó hangszóróm. Illetve szólt csak sistergett.
Megírtam nekik, hogy hallottam a lila kijelzős problémákról (meg a fogyasztóvédelmet is emlegettem) nem volt energiám visszavinni ez miatt, viszont így muszáj volt és ha már hangszórót cserélnek akkor kijelzőt is szeretném cseréltetni.
Írták, hogy egy kivizsgálásra beküldik a központba ha leadom a veszprémi Nokia Care-ben. Azt írták, hogy értesítették őket és a telefonom 'kiemelt kezelésben részesül'
Be is vittem majd a szervizes srác mikor hátulról meghallotta hogy a lila kijelzőről beszélek a 'pultossal' kijött és mondta, hogy itt is tudják javítani, így nem kell heteket várnom, lehet, hogy holnapra (azaz mára) kész. Mondtam, hogy kétségeim vannak ezt illetően mert olvastam már ezt-azt a lilaságról. Készségesen (és láthatóan hozzáértően) közölte, hogy mára már megszűntek ezek a gondok, a Nokia nem kap több hibás kijelzőt.
Végeredmény: Ma jön az SMS, hogy kész a telóm, bemegyek, kipróbálom, HIBÁTLAN! 1 azaz egy nap alatt!
Tehát eddig még mindig CSAK POZITÍV tapasztalatom van a Nokia szervizzel! Hajrá Veszprém Léólé!
Ez igen! Gratula! Az élményedet megoszthatnád a honlapomon lévő ezen cikkén.
Igen ! Nekem is új fejlesztésű kijelzőt raktak bele! Legalább is azt mondták,és a jegyzőkönyvben is ez van írva!