Nokia panaszok
Elküldve: 2009-10-23 pén. 12:59:13
Tisztelt Fórum Látogatók!
Panaszos levelem szeretném megosztani Veletek, önmagáért beszél. Úgy gondolom nem egyedi az eset, ha Valaki tud- adjon tanácsot!
Idézet:
"
Tisztelt Címzettek!
Segítségüket szeretném kérni mobiltelefon szervízelés, garanciális szabályok, jogok tekintetében.
A történetem nagyon röviden; vásároltam 2009 08.19.-én egy NOKIA N97-es új, független, "0"perces magyar menüs, magyar piacra gyártott készüléket, hivatalos telefonboltban, 2 év NOKIA garanciával. Tudni kell, hogy a készülék a NOKIA jelenleg futó csúcsmodellje, kiegészítőkkel együtt közel 200.000Ft.-ba került. A telefon első pillanattól használhatatlan volt, lefagyott, nem rezgett működése nevetségesen lassú volt. A NOKIA telefonos ügyfélszolgálata javasolta, új frissebb rendszert kell rá telepítenem. Megtörtént, nem változott. 2009 09.10.- én bevittem a budapesti EuroPark Nokia szervizébe. 2hét múlva jelezték elkészült. Átvettem, ám ott az üzletben kiderült, hogy rosszul van összerakva. Szétszedték, a hibát ott a helyszíni szervizben orvosolták. Kiderült továbbá, hogy a rezgő funkció továbbra sem működik. Otthagytam. 2 hét múlva ismét jelezték mehetek, elkészült. Rutinnal a pultnál összerakva az eladó által tesztelve meglepődve tapasztaltuk: továbbra sem rezeg, első hívásnál lefagyott, sőt újra sem indult. Az eladó válasza: ciki. Ismét otthagytam... 2009 10. 21.-én újból jelezték elkészült. A nagyszerviz hozzá sem nyúlt, csak balszerencséjükre(!) egy buta szakvéleményt küldtek, melyben erősítették, hogy szerintük a szerkezet jó, csak én, és a NOKIA boltos kollégák nem értünk hozzá! Nosza a szervízpultnál a szerelők (hárman!) összerakták, tesztelték,… talán működik, bár első indításra – szokás szerint- lefagyott. Sebaj már csak formázni (?) kell, beírtak kódokat, számokat, betűket, újraindították- sokáig semmi. Aksi ki, 1 perc szünet, hurrá beindult. A kollégák öröme azonban nem tartott sokáig mert kiderült hogy a szerviz T-MOBILE-os szoftvert telepített a gyárilag független telefonomra, és a PANNON –os kártyámmal nem is működne. Kiderült továbbá, hogy a térképek és a navigációs szoftver is eltünt a készülékről. A kis boltban többen is a „csodájára” jártak, bár minden kolléga nem tudta megnézni, ugyanis ismét lefagyott! Az egyik szerelő legyintve hozzáfűzte: „ sosem lesz belőle telefon”. Jelen dátumig a szerviz nem jelezte, hogy elkészült, vagy esetleg foglakoznának vele. A NOKIA ügyfélszolgálatán a panaszos kollégákkal immár tizenegyszer értekeztem az ügyben, de érdemi előrejutás az ígéreteken túl nem történt.
Kérdéseim lennének Önök felé, hogy meddig húzhatják a javítást, elfogadható-e, hogy egy 200.000Ft.-os mobiltelefon több mint 50 napja szervizben van, hozzá sem jutok. El kell-e fogadnom, hogy a garanciajegy alapján 7db alkatrészt cseréltek, bár valószínűleg a komplett készülék összesen nem áll ennyi cserélhető egységből. Jogosult lennék-e hasonló cserekészülékre a javítás ideje alatt?
Jogosult lennék-e új készülékre, mely lehetőség elöl a NOKIA azonnal elzárkózott.
Várom segítségüket, előre is köszönöm!
"
-Mindegy mit veszel csak N97-et ne! Nevetségesen lassú, használhatatlan...
Panaszos levelem szeretném megosztani Veletek, önmagáért beszél. Úgy gondolom nem egyedi az eset, ha Valaki tud- adjon tanácsot!
Idézet:
"
Tisztelt Címzettek!
Segítségüket szeretném kérni mobiltelefon szervízelés, garanciális szabályok, jogok tekintetében.
A történetem nagyon röviden; vásároltam 2009 08.19.-én egy NOKIA N97-es új, független, "0"perces magyar menüs, magyar piacra gyártott készüléket, hivatalos telefonboltban, 2 év NOKIA garanciával. Tudni kell, hogy a készülék a NOKIA jelenleg futó csúcsmodellje, kiegészítőkkel együtt közel 200.000Ft.-ba került. A telefon első pillanattól használhatatlan volt, lefagyott, nem rezgett működése nevetségesen lassú volt. A NOKIA telefonos ügyfélszolgálata javasolta, új frissebb rendszert kell rá telepítenem. Megtörtént, nem változott. 2009 09.10.- én bevittem a budapesti EuroPark Nokia szervizébe. 2hét múlva jelezték elkészült. Átvettem, ám ott az üzletben kiderült, hogy rosszul van összerakva. Szétszedték, a hibát ott a helyszíni szervizben orvosolták. Kiderült továbbá, hogy a rezgő funkció továbbra sem működik. Otthagytam. 2 hét múlva ismét jelezték mehetek, elkészült. Rutinnal a pultnál összerakva az eladó által tesztelve meglepődve tapasztaltuk: továbbra sem rezeg, első hívásnál lefagyott, sőt újra sem indult. Az eladó válasza: ciki. Ismét otthagytam... 2009 10. 21.-én újból jelezték elkészült. A nagyszerviz hozzá sem nyúlt, csak balszerencséjükre(!) egy buta szakvéleményt küldtek, melyben erősítették, hogy szerintük a szerkezet jó, csak én, és a NOKIA boltos kollégák nem értünk hozzá! Nosza a szervízpultnál a szerelők (hárman!) összerakták, tesztelték,… talán működik, bár első indításra – szokás szerint- lefagyott. Sebaj már csak formázni (?) kell, beírtak kódokat, számokat, betűket, újraindították- sokáig semmi. Aksi ki, 1 perc szünet, hurrá beindult. A kollégák öröme azonban nem tartott sokáig mert kiderült hogy a szerviz T-MOBILE-os szoftvert telepített a gyárilag független telefonomra, és a PANNON –os kártyámmal nem is működne. Kiderült továbbá, hogy a térképek és a navigációs szoftver is eltünt a készülékről. A kis boltban többen is a „csodájára” jártak, bár minden kolléga nem tudta megnézni, ugyanis ismét lefagyott! Az egyik szerelő legyintve hozzáfűzte: „ sosem lesz belőle telefon”. Jelen dátumig a szerviz nem jelezte, hogy elkészült, vagy esetleg foglakoznának vele. A NOKIA ügyfélszolgálatán a panaszos kollégákkal immár tizenegyszer értekeztem az ügyben, de érdemi előrejutás az ígéreteken túl nem történt.
Kérdéseim lennének Önök felé, hogy meddig húzhatják a javítást, elfogadható-e, hogy egy 200.000Ft.-os mobiltelefon több mint 50 napja szervizben van, hozzá sem jutok. El kell-e fogadnom, hogy a garanciajegy alapján 7db alkatrészt cseréltek, bár valószínűleg a komplett készülék összesen nem áll ennyi cserélhető egységből. Jogosult lennék-e hasonló cserekészülékre a javítás ideje alatt?
Jogosult lennék-e új készülékre, mely lehetőség elöl a NOKIA azonnal elzárkózott.
Várom segítségüket, előre is köszönöm!
"
-Mindegy mit veszel csak N97-et ne! Nevetségesen lassú, használhatatlan...