Nokia 5800 szerviz

A készülékek szervízes tapasztalataival, illetve szervízeléssel kapcsolatos témák
Fórum szabályok
Ebben a fórumban csak a készülékek gyári hibáival, szervizelésével kapcsolatos tapasztalatokat várjuk. A készülékeknek megvannak a saját topikjai általános célokra, tehát itt kizárólag szervízeléssel foglalkozunk. A nem ide tartozó témákat töröljük!
A fórum használat című topikot mindenképp olvasd el!
hevy30
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2009-12-28 hétf. 22:00:13
Készüléktípus: 5800
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia 5800 szervíz

Hozzászólás Szerző: hevy30 »

Sziasztok.
Sajnos ahogy én látom ez az 5800 -as széria egy nagy rakás ........! De hogy megértsétek miért is írom ezt röviden elmesélem.
Kb 5 hónapja a pécsi Media Markt áruházba vettem a telot akkor még 90.000.- forintért. Kb 1 hónap használat után elkezdödtek az elsö problémák nem tudtam mindig rendesen hívást fogadni és kezdeményezni az érintöképernyö segítségével csak a gombokkal, egy ideig nem foglalkoztam vele de nem változott semmi ezért bevittem a pécsi NOKIA márkaboltba és szervízbe, az elsö reakció az volt hogy a közelség érzékelö elött koszos a kijelző ezért nem aktív az érintöképernyő. Kis törölgetés és jó lett ( ekkor még azt hittem ) . Eltelt egy hét és a telo nem igazán akart müködni ,bevittem a szervízbe ismét mondták hagyam ott megnézik. Így lett . mentem érte vissza mondták hogy a komplett kijelzöt kicserélték meg még valamit. Mondom ok de most jó lessz a teló legalább. Így is volt egy darabig. Aztán jött a következö hiba , csörög a teló bejövő hívás de nem reagáll a készülék semmire kb 5 percig csörgött mire meguntem és aksi le. Na ez még kétszer fordult elö vele. Majd a végsö döfés ( legalábbis azt hittem) Eggyik reggel kapcsolom be a telot bejelentkezik meg minden és utánna az egész képernyő átment fehérbe és semmire nem reagált, de ami érdekes volt én nem tudtam a telóal semmit csinálni ezért így ahogy volt elindultam vele a pécsi NOKIA szervízbe hogy lássk mi a hiba, és amég beértem a szervízbe két hívásom is volt amit érdekes modon tudtam fogadni. Beértem a szervízbe látták mi a gond ok telo föl pestre az ASK szervízbe. Teló jön vissza 1 hét múlva garilevélen látszik hogy volt alkatrész csere 8 db de hogy mi nem tudni megt csak kodszámok voltak írva. Átveszem telot oké klassz szervízből haza , otthon keresgélek névjegyzékbe nem találom az egyik tel számot, nézem jobban hát az összes ékezetes betű eltünt a névjegyzékből. Pontosabban csak a készülék nem képes beolvasni. Nos most ott tartok hogy a telefon 2 honapja folyamatosan szervízbe van nem tudnak vele mit kezdeni ílyen szar az uj szoftver, a szervíz szakvéleménye hogy ne használjam a sim telefonkönyvet csak a telefon memoriát a telszámok tárolására , mert nem tudnak vele mit kezdeni. Ehez 4 * kellet pestre küldeni mire erre jutottak. Jelenleg ott tartunk hogy probálok egyezkedni a NOKIA magyarországgal és a Média Marktal hogy vegyék vissza a telefonomat mert ezután nem kívánok többet semilyen NOKIA terméknek még csak a közelébe se menni!!!! Bocsi ha túl hosszura sikerült a beszámolóm de még szerintem rövidítettem is kicsit :-) Szóval sok sikert mindenkinek ehez a készülékhez de nekem már ingyen sem kellene az tuti. És még egy utolagos információ így a végére, a mai nap folyamán kétszer is voltam a pécsi NOKIA márkaboltba hosszú tömött sorok voltak mind a két ügyintéző hölgynél és 95% garanciális javításra hozta a készülékét vissza egyik sem volt idösebb 6 hónapnál , és hogy még rátegyek egy kicsit mind a két alkalommal amikot ott voltam 10 emberbő 6 nak 5800-ás teloja volt :-) véletlen??????? Nem hiszem. Nem temetni jöttem a NOKIÁT megteszi ezt ö saját maga!!!!!
Sziasztok
AaronB
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2009-04-21 kedd 15:52:37
Készüléktípus: 5800
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia 5800 szervíz

Hozzászólás Szerző: AaronB »

Néha a rátöltött programok okoznak hasonlókat, nekem is ilyen van, és heti jelleggel javítok is ilyet. Sztem ahhoz képest amennyi elkelt, ahhoz képest jó széria.
Nekem 1x sem romlott el - de azt azért hozzá kell tenni hogy tudok is vigyázni rá. :)
Sokszor találkozom olyannal, hogy a memóriakártyán vannak hibás programok, amik a készülék indtásfagyást és készenléti lefagyását eredményeznek. Sőt, a rápakolt sok gagyi téma is okozhatja. (kivett memóriakártyánál nem produkálja)
Kártya nélkül megkapták a telcsit gondolom a szerelők, de sajna az egyedi beállításaidat már nem tekinthették meg kártya hiányában. De kicserélték mondjuk neked a kijelzőt, mert te azt mondtad hogy azzal bajod van! Most pofára esnél, ha azt mondanám - Sony-nál csak ezt a dumát kapod: "Üzemszerű körülmények között tesztelve a készüléken jelzett hibákat nem tapasztaltuk!"
Ha akarsz magadnak egy pirospontot, menj közvetlenül, és direktebb és jobb segítséget kapsz, mert nem egy picsa fogalmazza meg a hibajelenséget, hanem az aki javítani is fogja (vagy legalább konyít hozzá) :D Két lefagyás között is van különbség! Vagy csak te hiszed hogy lefagyott, valójában egy billentyű vezérlés vagy filter ment el. A keresztkérdések alapján határozható jól meg egy hiba, például mit csináltál utána, mikor jött vissza - mikor indítottad újra utoljára, stb. NEked annyit tudnék csak tanácsolni, saját szavaiddal fogalmazz meg egy levelet, amin pontosan meghatározod a hibajelenségeket, illetve azt is hogy miként reprodukálható. Kérd még benne a fődarab cseréjét, illetve sorold fel az összes hibát, javítási időket, stb. Tapasztalható és tényleges hibáknál meg is kapod új imei-el.
taylor73
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2009-12-29 kedd 11:10:54
Készüléktípus: nokia 5800
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia 5800 szervíz

Hozzászólás Szerző: taylor73 »

mi lehet a probléma a készülékkel 5800XPM .A főképernyőn engedélyezve van az e-mail értesítés de semmi nem látszik a keresés alatt...egyszerűen eltünt mit csináljak -szoftverhiba-?
winnerke88
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2009-07-11 szomb. 20:35:56
Készüléktípus: 5800 xm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia 5800 szervíz

Hozzászólás Szerző: winnerke88 »

Sziasztok!
Van egy Nokia 5800xm telóm, és napok óta nem működik a gps. Idáig 5-6 mp alatt talált kb 10 műholdat, de egy ideje semmi, max 2 és nem tudom használni. Előre is köszi a segítséget!
mobil
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2010-02-15 hétf. 19:48:50
Készüléktípus: nokia n73
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia 5800 szervíz

Hozzászólás Szerző: mobil »

2008 szeptemberében az Alba Plázában a magát Nokia mintabolt és szervíznek nevező üzletben vásároltam egy N73 Nokia telefont (a telefon ára 50000 Ft volt).
Háromszor volt javítva a készülék, sikertelenül mindig ugyanazokkal a hibákkal( nem lehetett vele fényképezni, ki és visszalépett a kamera menübe, a fülhallgató és adatkábel kapcsolat rendszeresen megszakadt, bejövő hívásnál kikapcsolt). Mindhárom javítás alkalmával állítólag alkatrészt cseréltek benne, de a hibák maradtak a régiek. Most negyedszer van a szervízben 45 napig javították, holott mi nem is ezt kértük, hanem cserét vagy a készülék vételárának visszafizetését. Már a fogyasztóvédők és a békéltető testület ügyintézője bíztattak, hogy ne fogadjuk el a javítást, mert ilyenkor már a készülék vételára visszajárna. A harmadik javítás után az átvételkor történő kipróbálás során, ott elöttük jelentkezett a hiba, de csak ez volt a válasz: "Hozd vissza máskor is ha gond van vele!"(kár volt akkor elhoznom). A negyedik javítás után sem tudni, hogy milyen állapotban van, mert a keresekedő elszólta magát, hogy ki sem próbálták. Azt akarják, hogy vegyem át a telefont. Az üzlet szarházi faszkalap tulajdonosa kiabált velem, elindult felém, és ki akart dobni a boltból, mert reklamálni mertem, erről hangfelvétel készült. A telefon garanciális, két év jótállása van, ami a mai napig is tart, 2010-09-03 ig. A készülékben az utolsó javítás alkalmával főpanelt cseréltek, számukra ez jelenti a készülék "teljes kicserélését". A békéltető testületi meghallgatás csak egy színjáték, ami csakis kizárólag a kereskedőt védi, nemigen hagytak szóhoz jutni, az általam jelöltetett testületi tagot be sem hívták, csak a kereskedő részéről jelölt tag volt jelen, továbbá az elnök és egy szakértő. Ellenszevesen fogadtak megalázóan viselkedtek velem: pl: "Minek kellett ilyen telefont venni?" Az én szavam nem ért semmit, csak a kereskedő érdekeit védték. A most kicserélt főpanel esetén ami szerintük új készüléket jelent, csak 6 hónap garanciát akarnak adni, amit beleszámolnak a még meglévő 7 hónap garanciába. A jótállási lapon már nincs több hely a javításra, újat meg nem akarnak adni. A határidő részükről nem jelent semmit, mert az már a múlté. A készülékhez állítólag új alkatrészt szereztek be, holott ezt a típust már nem is gyártják!
Milyen lehetőségeim vannak ezen kívűl, mert a békéltető testülettől semmi jót nem várhatok. Szerintük a bírósági pereskedés is a kereskedő javára dőlne el, én vesztenék. Továbbá megjegyzem, hogy a békéltető testület egy nagy kamu banda!
Tűzrevaló banda mind akasztófára velük!
Akit tudok, hogy az Alba Plaza Nokia üzletben szeretne telefont vásárolni azt óva intek, lebeszélem róla és az üzlet rossz hírnevét fogom kelteni!!! Senki ne vásároljon itt !!!
Tanulság: Senki soha ne vegyen drága telefont, mert könnyen így járhat :angry: .
Avatar
Damir
Kiemelt 6. szint
Kiemelt 6. szint
Hozzászólások: 8779
Csatlakozott: 2010-04-06 kedd 20:58:49
Has thanked: 48 times
Been thanked: 349 times

Re: Nokia 5800 szervíz

Hozzászólás Szerző: Damir »

mobil írta:2008 szeptemberében az Alba Plázában a magát Nokia mintabolt és szervíznek nevező üzletben vásároltam egy N73 Nokia telefont (a telefon ára 50000 Ft volt)....
Milyen lehetőségeim vannak ezen kívűl, mert a békéltető testülettől semmi jót nem várhatok. Szerintük a bírósági pereskedés is a kereskedő javára dőlne el, én vesztenék.....
Én azt mondom neked vedd fel a kapcsolatot nylacika kollégával, vele is szívóztak rendesen, ő sikert ért el ;)
A boltost pedig engedni kellett volna, hogy tegyen is valamit, akkor fel tudtad volna jelenteni.
Avatar
Macika
6. szint
6. szint
Hozzászólások: 8928
Csatlakozott: 2009-05-01 pén. 11:47:34
Készüléktípus: Huawei P30 Pro 8 256
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest
Has thanked: 321 times
Been thanked: 605 times

Re: Nokia 5800 szervíz

Hozzászólás Szerző: Macika »

mobil írta:...
Indulatból írsz, RÉSZBEN megértem.

Azonban azt vedd figyelembe, hogy a jogszabályok nem feltétlenül úgy vannak, ahogy Te gondolod/leírod.

Pár dolog, amit rosszul tudsz:
20 éve nincs már az, hogy ha betelt a garijegy, akkor MINDENKÉPPEN bontatlan új készüléket kell kapj.
A készülék főpanelcseréje után VALÓBAN új készüléknek minősül a telefonod, hiszen az a fő alkatrész. Addig, míg tudnak fődarabot cserélni benne, addig a nem hibás részeit nem kötelesek újra cserélni, erre nem kötelezi őket egyetlen magyar jogszabály sem!
A kereskedőnek nem kötelessége/feladata kipróbálni a javított készüléket, a központi Nokia szerviz végzi a javítást, ott helyben ők szoftfrissítésen és pár, könnyen elvégezhető HW-s javításon kívül NEM is nyúlhatnak a készülékekhez.
Az Általad rögzített beszélgetést nem használhatod fel SEHOL, csak ha a felvételen hallható ÖSSZES fél beleegyezését adta a rögzítésre. Ha nem így van, Magadat sodorhatod bajba, ha megemlíted a felvétel meglétét, mert Téged perelhetnek be - sajnos - teljesen jogosan.
Fődarabcserével - mobiltelefonnál - nem hosszabbodik meg a garancia ideje, az elég régen volt.

Szóval összefoglalva, IGEN, 90%-ig biztos, hogy ők nyernének meg egy esetleges pert, mert ők ismerik a jogszabályokat és aszerint is jártak el.
Itt nem a Nokia cég/szerviz/szaküzlet a szarházi, hanem azok, akik ezeket a KIZÁRÓLAG a kereskedőknek kedvező, azokat védő jogszabályokat hozták/elfogadták.

Azt pedig - ne haragudj meg - nem hiszem el, hogy az üzletvezető magától, elsőként lett volna ilyen paraszt, a stílusodból NEKEM az jön le (lehet, hogy tévedek!), hogy Te sem adtad meg neki a kellő tiszteletet a viselkedéseddel, az ő viselkedése már csak válasz volt.
iday
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2009-01-28 szer. 21:55:21
Készüléktípus: N96 - N-Gage - N770
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kapcsolat:

Re: Nokia 5800 szervíz

Hozzászólás Szerző: iday »

......

Ha ennyi probléma van egy telefonnal, akkor a nokia ügyfélszolgálatot kell hívni!
Ők ütánanéznek!
1 részröl ők mondják ki hogy telefon csere. :)
mobil
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2010-02-15 hétf. 19:48:50
Készüléktípus: nokia n73
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia 5800 szervíz

Hozzászólás Szerző: mobil »

Macika írta:
mobil írta:...
Indulatból írsz, RÉSZBEN megértem.

Azonban azt vedd figyelembe, hogy a jogszabályok nem feltétlenül úgy vannak, ahogy Te gondolod/leírod.

Pár dolog, amit rosszul tudsz:
20 éve nincs már az, hogy ha betelt a garijegy, akkor MINDENKÉPPEN bontatlan új készüléket kell kapj.
A készülék főpanelcseréje után VALÓBAN új készüléknek minősül a telefonod, hiszen az a fő alkatrész. Addig, míg tudnak fődarabot cserélni benne, addig a nem hibás részeit nem kötelesek újra cserélni, erre nem kötelezi őket egyetlen magyar jogszabály sem!
A kereskedőnek nem kötelessége/feladata kipróbálni a javított készüléket, a központi Nokia szerviz végzi a javítást, ott helyben ők szoftfrissítésen és pár, könnyen elvégezhető HW-s javításon kívül NEM is nyúlhatnak a készülékekhez.
Az Általad rögzített beszélgetést nem használhatod fel SEHOL, csak ha a felvételen hallható ÖSSZES fél beleegyezését adta a rögzítésre. Ha nem így van, Magadat sodorhatod bajba, ha megemlíted a felvétel meglétét, mert Téged perelhetnek be - sajnos - teljesen jogosan.
Fődarabcserével - mobiltelefonnál - nem hosszabbodik meg a garancia ideje, az elég régen volt.

Szóval összefoglalva, IGEN, 90%-ig biztos, hogy ők nyernének meg egy esetleges pert, mert ők ismerik a jogszabályokat és aszerint is jártak el.
Itt nem a Nokia cég/szerviz/szaküzlet a szarházi, hanem azok, akik ezeket a KIZÁRÓLAG a kereskedőknek kedvező, azokat védő jogszabályokat hozták/elfogadták.

Azt pedig - ne haragudj meg - nem hiszem el, hogy az üzletvezető magától, elsőként lett volna ilyen paraszt, a stílusodból NEKEM az jön le (lehet, hogy tévedek!), hogy Te sem adtad meg neki a kellő tiszteletet a viselkedéseddel, az ő viselkedése már csak válasz volt.

Nem indulatból írok, csupán a valóságot.
A leírt incidensnek tanúja is volt aki látta hallotta az egészet és közbelépett, mielőtt még elfajultak volna a dolgok.
A központi nokia szervíz szerint már a jótállási idő nem hosszabodik meg a szervízben eltöltött idővel, holott ez világosan érthetően le van írva a jótállási lapra.
Valószínüleg ennek a típusnak szériahibái lehetnek, amivel nem is akarnak foglalkozni, vagy nem is tudnak.
Kérdés: Nem tudom, hogy ha az én helyemben lennél, Neked is lenne még tengernyi türelmed, mert kiadtál 50 rongyot egy rakás szarért?
Az, hogy a nokia nyerne egy esteleges pert, abban nagy szerepe lenne a korrupciónak.
Véletlenül nem egy nokia kereskedő vagy, mert az általad leírtak alapján nagyon igazat adsz a nokiának?
Egyébként nem csak én írok ide ilyen jellegű történetetet, ahogy végigolvastam másoknak is voltak hasonló jellegű "élményei".
mobil
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2010-02-15 hétf. 19:48:50
Készüléktípus: nokia n73
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia 5800 szervíz

Hozzászólás Szerző: mobil »

iday írta:......

Ha ennyi probléma van egy telefonnal, akkor a nokia ügyfélszolgálatot kell hívni!
Ők ütánanéznek!
1 részröl ők mondják ki hogy telefon csere. :)
Már sokszor hívtam őket de hazudoznak össze-vissza.
Már megígérték a csereutalványt, de nem lett belőle semmi, a szavuk nem ér egy fabatkát se, a világos nappalra is azt mondják, hogy sötét, azzal a kijelentésükkel, hogy a garanciális idő nem hosszabbodik meg a javítás(ok) időtartamával, holott ez egyértelműen le van írva a nokia teló jótállási lapjára, hogy igenis meghosszabbodik.
Válasz küldése

Vissza: “Szervíz”