Nokia 5800 szerviz

A készülékek szervízes tapasztalataival, illetve szervízeléssel kapcsolatos témák
Fórum szabályok
Ebben a fórumban csak a készülékek gyári hibáival, szervizelésével kapcsolatos tapasztalatokat várjuk. A készülékeknek megvannak a saját topikjai általános célokra, tehát itt kizárólag szervízeléssel foglalkozunk. A nem ide tartozó témákat töröljük!
A fórum használat című topikot mindenképp olvasd el!
Avatar
Damir
Kiemelt 6. szint
Kiemelt 6. szint
Hozzászólások: 8779
Csatlakozott: 2010-04-06 kedd 20:58:49
Has thanked: 48 times
Been thanked: 349 times

Re: Nokia 5800 szervíz

Hozzászólás Szerző: Damir »

mobil írta:
iday írta:......

Ha ennyi probléma van egy telefonnal, akkor a nokia ügyfélszolgálatot kell hívni!
Ők ütánanéznek!
1 részröl ők mondják ki hogy telefon csere. :)
Már sokszor hívtam őket de hazudoznak össze-vissza.
Már megígérték a csereutalványt, de nem lett belőle semmi, a szavuk nem ér egy fabatkát se, a világos nappalra is azt mondják, hogy sötét, azzal a kijelentésükkel, hogy a garanciális idő nem hosszabbodik meg a javítás(ok) időtartamával, holott ez egyértelműen le van írva a nokia teló jótállási lapjára, hogy igenis meghosszabbodik.
Ez igaz, nekem is hazudoztak....
istnag
4. szint
4. szint
Hozzászólások: 1311
Csatlakozott: 2009-12-15 kedd 17:31:31
Készüléktípus: HTC One S JB 4.1.1
Nem: Férfi
Has thanked: 56 times
Been thanked: 72 times

Re: Nokia 5800 szervíz

Hozzászólás Szerző: istnag »

Sziasztok!
Mivel én sem úsztam meg a szép kis csíkokat a kijelzőmön ezért gondoltam elviszem egy szervízbe 5800 telómat viszont azt szeretném kérdezni, hogy egy kijelző csere általában mennyi időt is vesz igénybe ugyanis elég messze lakom mindkét szóba jövő lehetőségtől és itt következne a másik kérdésem szerintetek Veszprémben érdemes próbálkozni ugyanis ha jól láttam a neten Pannon Partner és Szerződött Nokia Partner Szervíz a bolt neve és nem tudom mit szólnának ha beállítanék egy T-mobile -s telóval a másik lehetőségem Győr az gondolom oké hisz "tisztán" Nokia! Ja és még egy általában van a raktárukon ily kijelző vagy nekik is meg kell rendelni a kp.-i raktárból, mert akkor előtte nem ártana egyet telefonálnom! Köszönöm a válaszokat előre is!
Avatar
Damir
Kiemelt 6. szint
Kiemelt 6. szint
Hozzászólások: 8779
Csatlakozott: 2010-04-06 kedd 20:58:49
Has thanked: 48 times
Been thanked: 349 times

Re: Nokia 5800 szervíz

Hozzászólás Szerző: Damir »

istnag írta:Sziasztok!
Mivel én sem úsztam meg a szép kis csíkokat a kijelzőmön ezért gondoltam elviszem egy szervízbe 5800 telómat viszont azt szeretném kérdezni, hogy egy kijelző csere általában mennyi időt is vesz igénybe ugyanis elég messze lakom mindkét szóba jövő lehetőségtől és itt következne a másik kérdésem szerintetek Veszprémben érdemes próbálkozni ugyanis ha jól láttam a neten Pannon Partner és Szerződött Nokia Partner Szervíz a bolt neve és nem tudom mit szólnának ha beállítanék egy T-mobile -s telóval a másik lehetőségem Győr az gondolom oké hisz "tisztán" Nokia! Ja és még egy általában van a raktárukon ily kijelző vagy nekik is meg kell rendelni a kp.-i raktárból, mert akkor előtte nem ártana egyet telefonálnom! Köszönöm a válaszokat előre is!
Szia!
Ha egyet telefonáltál volna, akkor ezeket mind tudnád. Azért mondom ezt, mert valószínű, hogy telefonálnod kell, hisz egyrészt lehet, hogy nincs nekik raktáron, másrészt lehet, hogy pont akkor amikor mész nem tudják majd kicserélni. Különben 1-2 óra alatt kész kell nekik lenni vele. A Pannon bolt szerintem végez bármilyen Nokia garanciás telefonjavítást.
Én múltkor győrben voltam, ott nagyon rendesek voltak velem.
istnag
4. szint
4. szint
Hozzászólások: 1311
Csatlakozott: 2009-12-15 kedd 17:31:31
Készüléktípus: HTC One S JB 4.1.1
Nem: Férfi
Has thanked: 56 times
Been thanked: 72 times

Re: Nokia 5800 szervíz

Hozzászólás Szerző: istnag »

Köszönöm!
Avatar
Macika
6. szint
6. szint
Hozzászólások: 8928
Csatlakozott: 2009-05-01 pén. 11:47:34
Készüléktípus: Huawei P30 Pro 8 256
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest
Has thanked: 321 times
Been thanked: 605 times

Re: Nokia 5800 szervíz

Hozzászólás Szerző: Macika »

mobil írta:Nem indulatból írok, csupán a valóságot.
A leírt incidensnek tanúja is volt aki látta hallotta az egészet és közbelépett, mielőtt még elfajultak volna a dolgok.
A központi nokia szervíz szerint már a jótállási idő nem hosszabodik meg a szervízben eltöltött idővel, holott ez világosan érthetően le van írva a jótállási lapra.
Valószínüleg ennek a típusnak szériahibái lehetnek, amivel nem is akarnak foglalkozni, vagy nem is tudnak.
Kérdés: Nem tudom, hogy ha az én helyemben lennél, Neked is lenne még tengernyi türelmed, mert kiadtál 50 rongyot egy rakás szarért?
Az, hogy a nokia nyerne egy esteleges pert, abban nagy szerepe lenne a korrupciónak.
Véletlenül nem egy nokia kereskedő vagy, mert az általad leírtak alapján nagyon igazat adsz a nokiának?
Egyébként nem csak én írok ide ilyen jellegű történetetet, ahogy végigolvastam másoknak is voltak hasonló jellegű "élményei".
Világos, ha nem állok be bégetni a sorba, ha vállalom, hogy ISMEREM a jogszabályokat és el is fogadom azokat, akkor csak köcsög Nokiakereskedő lehetek.
Biztosan igazad van.

Szerencsére jópártucat topictárs személyesen ismer, ők tudják, hogy mi vagyok, ki vagyok.

A többiek, meg akik egy üzletben képesek kiabálva - esetlegesen tettlegességet kilátásba helyezve - érvényt szerezni akaratuknak, azok - elnézést - rohadtul nem érdekel, hogy mit gondolnak.


Eddig - nem számoltam meg - 1994 óta kb. 4tucat SAJÁT tulajdonú Nokiám volt (több más gyártó típusa mellett). Ezeknek egy jelentős része - mintegy 25 készülék - ma is megvan, ma is működik kifogástalanul.

EGYETLEN készülék volt, ami ne mvolt javítható, tavaly nyáron egy N85, azt jó 3 hétig elhúzták. Majd - igen, többszöri telefonálásomra a szófiai akcentusos hölggyel - elküldték a csereutalványt E-mailben, amit kinyomtattam, elvittem az üzletbe, ahol vettem, ők leellenőrizték a valódiságát és már választhattam is az N85 újkori brutto vételárának megfelelő új készüléket. (Megjegyzem, akkor az N85 már a felét, ha érte).
Így 112.900 Ft-ot hozott nekem, használtan (ha működött volna, mert 100%-osan megjavították volna) el tudtam volna adni makulátlan állapotban talán 65ezerért, bő félévesen.

-------

Megjegyzem, a Nokia garanciajegyeken 12 hónap jótállás van (nézd csak meg!!!).
Akkor követeled annak a betartását is??? :)

Egyébként VALÓBAN, azzal az idővel, amennyit a szervizben tölt a készülék (és NEM tudtak cserekészüléket biztosítani arra az időre), azzal meg KELL hosszabbodjon a jótállás ideje, VITA NEM LEHET!
Minden egyes - kitöltendő - kutyanyelvhez oda van írva, hogy a jótállás ÚJ HATÁRIDEJE!
Ám - ha jól figyeltem - Te eddig azt kifogásoltad, hogy a főpanel-csere miatt nem hosszabbodott meg (nem indult újra) a garanciális idő. Amit azért - lásd be - nem egészen ugyanaz.
Ha mondjuk 3 hétig volt főpanelcsere miatt szervizben a készüléked (és eddig nem tudtad használni azt), akkor JÁR 21 nap toldás Neked a garanciaidőn túl, ebben nincs bíróság, ami ne Neked adna igazat, HA ebben állna vita Közted és a Nokia között.
De az eddig leírtakból egészen más következett, legalábbis számomra.
Avatar
Peet_
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 30
Csatlakozott: 2009-09-04 pén. 14:21:30
Készüléktípus: 5800XM 8G Red-C6fw
Tartózkodási hely: Somogyszob/Nagyatád
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kapcsolat:

Re: Nokia 5800 szervíz

Hozzászólás Szerző: Peet_ »

Sziasztok!

Lenne egy olyan jellegű problémám, hogy a telóm fülesének a teteje lett cserélve gariban,mert úgy szólt, mintha megtört volna a madzag, aztán kiderült, amikor a zsír új gyári füles tetejét rátettem az én régi fülesem aljához, hogy az volt a ludas...
Viszont, amikor próbáltam, hajtogattam a zsinórt, akkor csak a felső részt hajtogatva ment el a hang.
Na ennek már körülbelül két hónapja, és nem is volt semmi gond, ám mostanában megint elkezdett szarakodni, de most az aljánál.
Egyszer már csinált ilyet, mintha csatlakozási hiba lett volna, viszont nem lehetett számot visszafelé átugrani, és furcsa csipogó hangot adott amikor megnyomtam a távirányítóját...
Amikor először csinálta, még a 21-es szoftnál, (körülbelül 1-2 hónapos korában), akkor a zene könyvtárból eltűntek a zenék, amikor meg frissítettem, akkor nem talált semmit :sad:
Újra megjelent ez a probléma, és valami brutál idegesítő, kiveszem a memkarit, akkut, pihentetem, bekapcsolom, egy darabig jó, aztán véletlenszerűen megint elkezdi...és csak akkor áll helyre ideiglenesen, ha valamelyik irányban erősen megnyomom a jack dugót...általában hátrafelé...
Találkozott valaki már ilyesmivel?
Mert olyan mintha nem pusztán hardveres gond lenne...
A keresőben rákerestem, de nem találtam semmit.
Faxa lesz, ha egy hónap után megint vihetem a szervizbe :roll:
Előre is nagyon köszönöm :Notworty:

Na ezt úgy másoltam be a másik fórumból, mert már elég régóta próbálkoztam, hogy kapjak választ...
Remélem tudtok valami okosat mondani,mert már egyre használhatatlanabb.
Még egyszer nagyon köszi :Notworty:
mobil
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2010-02-15 hétf. 19:48:50
Készüléktípus: nokia n73
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia 5800 szervíz

Hozzászólás Szerző: mobil »

Átvettem a főpanel cserélt telómat a szervízből.
Vittem magammal egy kölcsön sim kártyát, hogy ki tudjam próbálni, mivel független mindegy, hogy milyet rakok bele működnie kell.Pannonos volt a kártya működött, otthon beleraktam a sajátomat ami tmobilos, azzal meg nem működik.(Egy ismerősömtől kölcsönkapott kártyáját talán mégsem használhatom).
Felmerült bennem a gyanú, hogy ez hálózatfüggő lett. Felhívtam a központi szervízt, hogy mi történt a telóval, erre nagy nehezen kinyögik, hogy előzőleg kártyafüggetlen volt amikor szervízbe került, de a főpanel csere után kártyafüggő lett.
Szerintem nem új főpanelt raktak bele, hanem valami használtat (mert az új gyárból kikerülő panel alapból független) csak éppen elfelejtették függetleníteni. Állítólag rengeteg tesztsorozaton ment át a készülék javítás után, de valahogy ez a hiba sem akadt fenn, csak úgy mint az előzőek.
Ezek után már jogosan vagyok mérges, hiszen a negyedik javítás sem sikerült tökéletesen. Azt mondja az ügyfélszolgálatos, hogy ez kis hiba. Erre én: "Tényleg kis hiba, végül is csak így egyátalán nem tudom használni a telefont." Ezek után még mindig én vagyok a hülye, elégedtlen vásárló, akinek be kell érnie egy rakás szarral , amit annak idején igen drágán vásárolt.
Még mindig vigyem vissza a szervízbe, de a jótállási jegyen már nincs több hely a javításra, mert már betelt, akkor hova írnak?
Nesze semmi fogd meg jól!!!!!!
Oltári nagy szégyen a nokiára nézve, az is biztos, hogy többet nem lesz nokiám!!



Macika írta:
mobil írta:Nem indulatból írok, csupán a valóságot.
A leírt incidensnek tanúja is volt aki látta hallotta az egészet és közbelépett, mielőtt még elfajultak volna a dolgok.
A központi nokia szervíz szerint már a jótállási idő nem hosszabodik meg a szervízben eltöltött idővel, holott ez világosan érthetően le van írva a jótállási lapra.
Valószínüleg ennek a típusnak szériahibái lehetnek, amivel nem is akarnak foglalkozni, vagy nem is tudnak.
Kérdés: Nem tudom, hogy ha az én helyemben lennél, Neked is lenne még tengernyi türelmed, mert kiadtál 50 rongyot egy rakás szarért?
Az, hogy a nokia nyerne egy esteleges pert, abban nagy szerepe lenne a korrupciónak.
Véletlenül nem egy nokia kereskedő vagy, mert az általad leírtak alapján nagyon igazat adsz a nokiának?
Egyébként nem csak én írok ide ilyen jellegű történetetet, ahogy végigolvastam másoknak is voltak hasonló jellegű "élményei".
Világos, ha nem állok be bégetni a sorba, ha vállalom, hogy ISMEREM a jogszabályokat és el is fogadom azokat, akkor csak köcsög Nokiakereskedő lehetek.
Biztosan igazad van.

Szerencsére jópártucat topictárs személyesen ismer, ők tudják, hogy mi vagyok, ki vagyok.

A többiek, meg akik egy üzletben képesek kiabálva - esetlegesen tettlegességet kilátásba helyezve - érvényt szerezni akaratuknak, azok - elnézést - rohadtul nem érdekel, hogy mit gondolnak.


Eddig - nem számoltam meg - 1994 óta kb. 4tucat SAJÁT tulajdonú Nokiám volt (több más gyártó típusa mellett). Ezeknek egy jelentős része - mintegy 25 készülék - ma is megvan, ma is működik kifogástalanul.

EGYETLEN készülék volt, ami ne mvolt javítható, tavaly nyáron egy N85, azt jó 3 hétig elhúzták. Majd - igen, többszöri telefonálásomra a szófiai akcentusos hölggyel - elküldték a csereutalványt E-mailben, amit kinyomtattam, elvittem az üzletbe, ahol vettem, ők leellenőrizték a valódiságát és már választhattam is az N85 újkori brutto vételárának megfelelő új készüléket. (Megjegyzem, akkor az N85 már a felét, ha érte).
Így 112.900 Ft-ot hozott nekem, használtan (ha működött volna, mert 100%-osan megjavították volna) el tudtam volna adni makulátlan állapotban talán 65ezerért, bő félévesen.

-------

Megjegyzem, a Nokia garanciajegyeken 12 hónap jótállás van (nézd csak meg!!!).
Akkor követeled annak a betartását is??? :)

Egyébként VALÓBAN, azzal az idővel, amennyit a szervizben tölt a készülék (és NEM tudtak cserekészüléket biztosítani arra az időre), azzal meg KELL hosszabbodjon a jótállás ideje, VITA NEM LEHET!
Minden egyes - kitöltendő - kutyanyelvhez oda van írva, hogy a jótállás ÚJ HATÁRIDEJE!
Ám - ha jól figyeltem - Te eddig azt kifogásoltad, hogy a főpanel-csere miatt nem hosszabbodott meg (nem indult újra) a garanciális idő. Amit azért - lásd be - nem egészen ugyanaz.
Ha mondjuk 3 hétig volt főpanelcsere miatt szervizben a készüléked (és eddig nem tudtad használni azt), akkor JÁR 21 nap toldás Neked a garanciaidőn túl, ebben nincs bíróság, ami ne Neked adna igazat, HA ebben állna vita Közted és a Nokia között.
De az eddig leírtakból egészen más következett, legalábbis számomra.
Cerruti
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009-08-23 vas. 23:50:23
Készüléktípus: E51
Has thanked: 0
Been thanked: 0

E51 usb gond

Hozzászólás Szerző: Cerruti »

Sziasztok!

Van egy E51 Nokiám és kb 1 hónapja nem jó benne az USB. Rádugom a kábelt és felajánlja, hogy adatátvitel vagy pc suite, de teljesen mind1 melyiket választom, mert a számítógép nem látja. Először azt hittem a kábel rossz, de kipróbáltam több másik kábellel is vagy 5 számítógépen és egyik sem akarja látni. Mi lehet a probléma ilyenkor?

Előre is köszi a segítséget!
Avatar
Macika
6. szint
6. szint
Hozzászólások: 8928
Csatlakozott: 2009-05-01 pén. 11:47:34
Készüléktípus: Huawei P30 Pro 8 256
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest
Has thanked: 321 times
Been thanked: 605 times

Re: Nokia 5800 szervíz

Hozzászólás Szerző: Macika »

mobil írta:Átvettem a főpanel cserélt telómat a szervízből.
Vittem magammal egy kölcsön sim kártyát, hogy ki tudjam próbálni, mivel független mindegy, hogy milyet rakok bele működnie kell.Pannonos volt a kártya működött, otthon beleraktam a sajátomat ami tmobilos, azzal meg nem működik.(Egy ismerősömtől kölcsönkapott kártyáját talán mégsem használhatom).
Felmerült bennem a gyanú, hogy ez hálózatfüggő lett. Felhívtam a központi szervízt, hogy mi történt a telóval, erre nagy nehezen kinyögik, hogy előzőleg kártyafüggetlen volt amikor szervízbe került, de a főpanel csere után kártyafüggő lett.
Szerintem nem új főpanelt raktak bele, hanem valami használtat (mert az új gyárból kikerülő panel alapból független) csak éppen elfelejtették függetleníteni. Állítólag rengeteg tesztsorozaton ment át a készülék javítás után, de valahogy ez a hiba sem akadt fenn, csak úgy mint az előzőek.
Ezek után már jogosan vagyok mérges, hiszen a negyedik javítás sem sikerült tökéletesen. Azt mondja az ügyfélszolgálatos, hogy ez kis hiba. Erre én: "Tényleg kis hiba, végül is csak így egyátalán nem tudom használni a telefont." Ezek után még mindig én vagyok a hülye, elégedtlen vásárló, akinek be kell érnie egy rakás szarral , amit annak idején igen drágán vásárolt.
Még mindig vigyem vissza a szervízbe, de a jótállási jegyen már nincs több hely a javításra, mert már betelt, akkor hova írnak?
Nesze semmi fogd meg jól!!!!!!
Oltári nagy szégyen a nokiára nézve, az is biztos, hogy többet nem lesz nokiám!!
Óriási tévedés, hogy a Nokia gyárból csak független készülékek jönnek ki.
Nem tudom, milyen elképzeléseket táplálsz, hogyan kerül rá a SIM-lock a készülékekre, de azt felejtsd el, hogy a szolgáltató megkapja függetlenül és a kis műhelyeikben rávarrják a lockot.

Ha néztél már függő készüléket, akkor gyári ragacs van rajta, az IMEI-számot is tartalmazó ragacson pedig rajta van, milyen függőségű a készülék.

SIM-lockot elhelyezni is, levenni is KIZÁRÓLAG a Nokia gyár jogosult!!!

Komolyat hibáztak, ha Pannon függő panelt adtak, bár nekem az a gyanúm, hogy ők úgy értesülhettek, hogy függő a készüléked, amit beadtál javításra és auto-lockot tettek a cserélt panelre, magyarul az első belehelyezett kártya hálózatára zárt rá.

Tehát kizárható, hogy használt szar panelt kaptál volna, de csak gondolj bele, hogyan kerülne be hozzájuk használt alaplap? Ők nem kereskednek használt készülékekkel!!! :)
Avatar
Sil3nt
2. szint
2. szint
Hozzászólások: 369
Csatlakozott: 2009-01-12 hétf. 22:05:36
Készüléktípus: Nokia N8-00 Silver
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: Nokia 5800 szervíz

Hozzászólás Szerző: Sil3nt »

Macika írta:
mobil írta:Átvettem a főpanel cserélt telómat a szervízből.
Vittem magammal egy kölcsön sim kártyát, hogy ki tudjam próbálni, mivel független mindegy, hogy milyet rakok bele működnie kell.Pannonos volt a kártya működött, otthon beleraktam a sajátomat ami tmobilos, azzal meg nem működik.(Egy ismerősömtől kölcsönkapott kártyáját talán mégsem használhatom).
Felmerült bennem a gyanú, hogy ez hálózatfüggő lett. Felhívtam a központi szervízt, hogy mi történt a telóval, erre nagy nehezen kinyögik, hogy előzőleg kártyafüggetlen volt amikor szervízbe került, de a főpanel csere után kártyafüggő lett.
Szerintem nem új főpanelt raktak bele, hanem valami használtat (mert az új gyárból kikerülő panel alapból független) csak éppen elfelejtették függetleníteni. Állítólag rengeteg tesztsorozaton ment át a készülék javítás után, de valahogy ez a hiba sem akadt fenn, csak úgy mint az előzőek.
Ezek után már jogosan vagyok mérges, hiszen a negyedik javítás sem sikerült tökéletesen. Azt mondja az ügyfélszolgálatos, hogy ez kis hiba. Erre én: "Tényleg kis hiba, végül is csak így egyátalán nem tudom használni a telefont." Ezek után még mindig én vagyok a hülye, elégedtlen vásárló, akinek be kell érnie egy rakás szarral , amit annak idején igen drágán vásárolt.
Még mindig vigyem vissza a szervízbe, de a jótállási jegyen már nincs több hely a javításra, mert már betelt, akkor hova írnak?
Nesze semmi fogd meg jól!!!!!!
Oltári nagy szégyen a nokiára nézve, az is biztos, hogy többet nem lesz nokiám!!
Óriási tévedés, hogy a Nokia gyárból csak független készülékek jönnek ki.
Nem tudom, milyen elképzeléseket táplálsz, hogyan kerül rá a SIM-lock a készülékekre, de azt felejtsd el, hogy a szolgáltató megkapja függetlenül és a kis műhelyeikben rávarrják a lockot.

Ha néztél már függő készüléket, akkor gyári ragacs van rajta, az IMEI-számot is tartalmazó ragacson pedig rajta van, milyen függőségű a készülék.

SIM-lockot elhelyezni is, levenni is KIZÁRÓLAG a Nokia gyár jogosult!!!

Komolyat hibáztak, ha Pannon függő panelt adtak, bár nekem az a gyanúm, hogy ők úgy értesülhettek, hogy függő a készüléked, amit beadtál javításra és auto-lockot tettek a cserélt panelre, magyarul az első belehelyezett kártya hálózatára zárt rá.

Tehát kizárható, hogy használt szar panelt kaptál volna, de csak gondolj bele, hogyan kerülne be hozzájuk használt alaplap? Ők nem kereskednek használt készülékekkel!!! :)
Ez így van, a gyárba nem csak független telefon van, a SIM Lock-ot szoftvesen rakják rá ugyanis minden panel ugyanolyan, mindegy mit szerelnek benne, attól még nem lesz függő!
Zenéim: http://soundcloud.com/sil3ntbeatz


Nokia N8 Silver Symbian Anna by Sil3nt Unbranded
Nokia 5800 v51.0.006 Sil3nt Xtreme Final RM-356 Unbranded HaCkEd
N81 8GB v21.0.010 RM-179 Unbranded HaCkeD
DEAD :'(
Rest In Peace [-KILLER-]
Válasz küldése

Vissza: “Szervíz”