mhkem írta:Sziasztok!
Az N8-as telóm most 4. hete van a NOKIA központi szervizben. Kétszer küldték vissza, hogy megcsinálták, én harmadszor küldtem neki vissza, hogy nem jó! Most pont egy hete van legutoljára náluk főpanel cserével. A hiba napsütésben, kültéren, főleg ellenfényben a képernyő hívás kezdeményezésnél, fogadásnál elsötétül és csak a hardveres gombok nyomkodásával lehet a képernyőt újra kivilágosítani. A teló közben dolgozik a háttérben. Kétszer kétféle szenzort kicseréltek benne, egyik alkalommal a fényérzékelő szenzort is. A hiba semmit sem változott. Ma azzal hitegetett a reklamációs osztály, hogy legyek türelemmel, meg különben is 15 munkanapig (3 hét) is benntarthatják a telót javítás címén. Tehát ha kihasználják ezt az időt, akkor már 6 hete nem lesz készülékem!!! Felháborít ez a hozzáállás az ügyfélhez, akinek lassan egy hónapja nélkülöznie kell a több mint 100.000 Ft-os telefonját! Egy igazi ügyfélközpontú cégnek már sűrű bocsánatkérések közepette csereutalványt kellett volna biztosítani az ügyfél részére, hogy a cég még megmaradt apró renoméja helyreálljon! De nem, csak hitegetnek, ígérgetnek, sajnálkoznak ! Eljutottam oda, hogy N8 volt az utolsó NOKIA telefonom! Elvesztettek egy több mint 10 éve, a márkához hűséges ügyfelet. Nem bízom már a NOKIA-ban, sőt a készülékeinek műszaki színvonalában sem.
Egyébként ez a telefon, amit szervizbe adtam, már egy cserélt készülék, mert az eredetit 1 napos korában cseréltetni kellett! Konkrétan nem lehetett vele telefonálni, mert minden hívás fogadáskor és indításkor újraindult. Most meg ez!! Szar az egész! Mások is hasonlóképpen jártak az első napokban az ismerőseim közül. Valakinek nem is lehetett bekapcsolni a készülékét. Én hülye meg eddig mindenkinek csak ajánlgattam a telefonjaikat. Hát ennek most vége! Aki ilyen telefon vásárlásán gondolkozik, az komolyan gondolkodjon el rajta, hogy megéri-e neki! Ez már nem az a NOKIA ami régen volt.
Persze biztos vannak olyanok, akik nagyon szerencsések és minden jó a telefonjukon, azok használják örömmel, és minden este mondjanak el egy imát, hogy ne romoljon el soha! Nekem elég volt, a következő telefonom nem ilyen lesz!
Elnézést kérek mindenkitől, nem akartam rombolni a fórum szakmai jellegét, de ezt muszáj volt kiírnom magamból, hátha egy Nokiás felső vezető olvassa ezt egyszer, és elgondolkozik, hogy valamit másképp kellene csinálni.
Ui: Eddig 3 délutánomba és 300km-be került a Nokia szervizbe utazgatás. Még egy 100km, hogy elvileg a "végleg?" elkészült telefonért elmenjek.
Az enyém harmadszor van szervizbe,de ha nem lesz 100% akkor borogatok most már! Soha többé Nokia!