Nokia mintaboltok/szervízek véleményezése!

A készülékek szervízes tapasztalataival, illetve szervízeléssel kapcsolatos témák
Fórum szabályok
Ebben a fórumban csak a készülékek gyári hibáival, szervizelésével kapcsolatos tapasztalatokat várjuk. A készülékeknek megvannak a saját topikjai általános célokra, tehát itt kizárólag szervízeléssel foglalkozunk. A nem ide tartozó témákat töröljük!
A fórum használat című topikot mindenképp olvasd el!
Avatar
apaszka
3. szint
3. szint
Hozzászólások: 770
Csatlakozott: 2010-04-18 vas. 15:12:16
Készüléktípus: LG G2
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Mór
Has thanked: 77 times
Been thanked: 79 times
Kapcsolat:

Re: Nokia mintaboltok/szervízek véleményezése!

Hozzászólás Szerző: apaszka »

mhkem írta:Sziasztok!

Az N8-as telóm most 4. hete van a NOKIA központi szervizben. Kétszer küldték vissza, hogy megcsinálták, én harmadszor küldtem neki vissza, hogy nem jó! Most pont egy hete van legutoljára náluk főpanel cserével. A hiba napsütésben, kültéren, főleg ellenfényben a képernyő hívás kezdeményezésnél, fogadásnál elsötétül és csak a hardveres gombok nyomkodásával lehet a képernyőt újra kivilágosítani. A teló közben dolgozik a háttérben. Kétszer kétféle szenzort kicseréltek benne, egyik alkalommal a fényérzékelő szenzort is. A hiba semmit sem változott. Ma azzal hitegetett a reklamációs osztály, hogy legyek türelemmel, meg különben is 15 munkanapig (3 hét) is benntarthatják a telót javítás címén. Tehát ha kihasználják ezt az időt, akkor már 6 hete nem lesz készülékem!!! Felháborít ez a hozzáállás az ügyfélhez, akinek lassan egy hónapja nélkülöznie kell a több mint 100.000 Ft-os telefonját! Egy igazi ügyfélközpontú cégnek már sűrű bocsánatkérések közepette csereutalványt kellett volna biztosítani az ügyfél részére, hogy a cég még megmaradt apró renoméja helyreálljon! De nem, csak hitegetnek, ígérgetnek, sajnálkoznak ! Eljutottam oda, hogy N8 volt az utolsó NOKIA telefonom! Elvesztettek egy több mint 10 éve, a márkához hűséges ügyfelet. Nem bízom már a NOKIA-ban, sőt a készülékeinek műszaki színvonalában sem.
Egyébként ez a telefon, amit szervizbe adtam, már egy cserélt készülék, mert az eredetit 1 napos korában cseréltetni kellett! Konkrétan nem lehetett vele telefonálni, mert minden hívás fogadáskor és indításkor újraindult. Most meg ez!! Szar az egész! Mások is hasonlóképpen jártak az első napokban az ismerőseim közül. Valakinek nem is lehetett bekapcsolni a készülékét. Én hülye meg eddig mindenkinek csak ajánlgattam a telefonjaikat. Hát ennek most vége! Aki ilyen telefon vásárlásán gondolkozik, az komolyan gondolkodjon el rajta, hogy megéri-e neki! Ez már nem az a NOKIA ami régen volt.
Persze biztos vannak olyanok, akik nagyon szerencsések és minden jó a telefonjukon, azok használják örömmel, és minden este mondjanak el egy imát, hogy ne romoljon el soha! Nekem elég volt, a következő telefonom nem ilyen lesz! :sad:
Elnézést kérek mindenkitől, nem akartam rombolni a fórum szakmai jellegét, de ezt muszáj volt kiírnom magamból, hátha egy Nokiás felső vezető olvassa ezt egyszer, és elgondolkozik, hogy valamit másképp kellene csinálni.
Ui: Eddig 3 délutánomba és 300km-be került a Nokia szervizbe utazgatás. Még egy 100km, hogy elvileg a "végleg?" elkészült telefonért elmenjek. :angry:

Az enyém harmadszor van szervizbe,de ha nem lesz 100% akkor borogatok most már! Soha többé Nokia!
Avatar
apaszka
3. szint
3. szint
Hozzászólások: 770
Csatlakozott: 2010-04-18 vas. 15:12:16
Készüléktípus: LG G2
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Mór
Has thanked: 77 times
Been thanked: 79 times
Kapcsolat:

Re: Nokia mintaboltok/szervízek véleményezése!

Hozzászólás Szerző: apaszka »

Bele lesz véve a levébe több N8 tulaj ! Mielőtt elküldöm elérhetővé teszem valamilyen formában mindenkinek! :bye1:
These users thanked the author apaszka for the post (total 2):
bazy (2012-05-24 csüt. 13:27:15) • gjoco1958 (2012-06-04 hétf. 16:53:28)
Rating: 5.26%
Avatar
bazy
3. szint
3. szint
Hozzászólások: 716
Csatlakozott: 2011-02-10 csüt. 15:21:04
Készüléktípus: SGS3+CM11 Snapshot+CM11kernel
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Pest Állam/Nagykőrös City :)
Has thanked: 495 times
Been thanked: 163 times

Re: Nokia mintaboltok/szervízek véleményezése!

Hozzászólás Szerző: bazy »

Na, remélem ezzel már sikerül valamit elérni! :up:
Eddigi telóim: 3310, 3410, Siemens C62, 3220, E51, N95, N97mini, N8, SGS3
Ha bárki segít itt neked a fórumban egy hozzászólásával,ILLIKmegköszönnöd az idézet gomb körül lévő kis :up: gombbal a jobb felső sarokban a hozzászólásnál! ;)
MEGOSZTÁSOM
Avatar
apaszka
3. szint
3. szint
Hozzászólások: 770
Csatlakozott: 2010-04-18 vas. 15:12:16
Készüléktípus: LG G2
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Mór
Has thanked: 77 times
Been thanked: 79 times
Kapcsolat:

Re: Nokia mintaboltok/szervízek véleményezése!

Hozzászólás Szerző: apaszka »

penge922 írta:Hát nézegettem a hozzászólásotokat,sajna én is ebben a cipőben járok,jártam!
Eltérés az,hogy meg untam a szevizbe járogatást mert attól,hogy garis nagyon sokba van a szaladgálás ami a készülék be ki adása során produkálnak! A szégyen az hogy nem tudják megcsinálni csak a nagy duma van és a csere meg szóba sem jöhet mert azt mondják,hogy javítható a készülék!De a rohadt k...édes any...ját akkor miért nem tudják megjavítani???
Minden esetre én szívem szerint meg etetném velük a telójukat!
Nem fedi a valóságot sok esetben sok helyen a SZERVIZ kifejezés!
Ezek már csak ÁTVEVŐHELYEK! :mrgreen:

Ui.:Saját telómat beadtam a szervizbe és mivel nem először járt ott így telefonon megbeszéltem a Nokia panasz osztály ügyfélszolgálati munkatársával,hogy nézzenek már rá és leadtam a teló minden adatát!Ja és jeleztem a leadásnál is,hogy a küldjék fel a központi szervizbe mert várják!!!
Szerintetek felküldték???Hát nem mert cseréltek egy Sw-t rajta és 9-nap után én érdeklődtem,hogy elkészült e a készülék erre a válasz érte lehet jönni!
Kiderült,hogy azért nem küldték fel mert ők tesztelték állításuk szerint 2 napig!De mondanom sem kel a hiba oka ettől még a mai napig nem javult meg!
Minden esetre azt tudom mondani nekik hátha olvassák,hogy rohadjon meg a lelki világuk is! :taps2:
Én felveszem a kapcsolatot a NOKIA-val! Nem a csorró magyarszkival! Már elég a Balkáni meghatározásból!

.........................................................................................................................................................................................
Pár nappal később!

Szóval 29.e óta újra szervizben van! A Finn Nokiának írtam,és továbbították a Magyarnak. Kíváncsi leszek mi lesz a telőm sorsa! :confused3: Ma lemondtam a net előfizetést is rá,mert mióta az N8 ama van,nem tudom kihasználni! 2009 től volt folyamatosan! :oops:
Avatar
apaszka
3. szint
3. szint
Hozzászólások: 770
Csatlakozott: 2010-04-18 vas. 15:12:16
Készüléktípus: LG G2
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Mór
Has thanked: 77 times
Been thanked: 79 times
Kapcsolat:

Re: Nokia mintaboltok/szervízek véleményezése!

Hozzászólás Szerző: apaszka »

Érdekes!
Most hívtam a Központi szervizt,és azt mondták Fehérváron van 2 napja a telefonom! :stupid: Felvívom Fehérvárt,és azt mondják,hogy nem állítsam mert ott nincs! Majd ha ott lesz küldenek egy SMS-t! :whistle: :angry:
A Pesti csaje azt mondja ,hogy valami elektro kütyü javítás volt! Mondom neki ,na arra kíváncsi leszek! Ha nem jó,kezdem Itt
Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Név: Kirst László
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;
Avatar
bazy
3. szint
3. szint
Hozzászólások: 716
Csatlakozott: 2011-02-10 csüt. 15:21:04
Készüléktípus: SGS3+CM11 Snapshot+CM11kernel
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Pest Állam/Nagykőrös City :)
Has thanked: 495 times
Been thanked: 163 times

Re: Nokia mintaboltok/szervízek véleményezése!

Hozzászólás Szerző: bazy »

Na igen, ez is érdekes, én is jártam hasonlóan, mikor intéztem a dolgokat, csak épp fordítva! :shock: Én felhívtam a reklamációs osztályt, és ott azt mondták, hogy a telóm még ott marad náluk egy napig megfigyelésre. Mondom jól van. Erre egy kb 10percen belül jött egy SMS a kecskeméti nokia boltból, hogy mehetek a telómért, mert elkészült!!! :hmm2:
Na most erre mit mondjak... :whistle: :angry:
Eddigi telóim: 3310, 3410, Siemens C62, 3220, E51, N95, N97mini, N8, SGS3
Ha bárki segít itt neked a fórumban egy hozzászólásával,ILLIKmegköszönnöd az idézet gomb körül lévő kis :up: gombbal a jobb felső sarokban a hozzászólásnál! ;)
MEGOSZTÁSOM
Avatar
apaszka
3. szint
3. szint
Hozzászólások: 770
Csatlakozott: 2010-04-18 vas. 15:12:16
Készüléktípus: LG G2
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Mór
Has thanked: 77 times
Been thanked: 79 times
Kapcsolat:

Re: Nokia mintaboltok/szervízek véleményezése!

Hozzászólás Szerző: apaszka »

Elsőre azért már tartom a kapcsolatot a fogyvédőkkel!

Ha holnap is szar lesz a telóm ott hagyom,aztán ütköztetem a NOKIÁT az igazsággal! Már elegem van belőlük! Tök hülyének néznek! Na neeeee!

'"Köszönettel megkaptam megkereső levelét. Ezúton szeretném Önt tájékoztatni, hogy a békéltető testülethez írásban kell benyújtani a panaszt az ügyhöz kapcsolódó minden iratanyag másolatával együtt. Majd pedig egy három tagú eljáró tanács előtt kerül letárgyalásra a panaszügy. Az eljáró tanács arra törekszik, hogy a két fél között egyezséget hozzon létre, amely egy bírósági határozattal egyenértékű.

Jelen levelemhez csatolom az általános tájékoztatót és a panaszbeadvány nyomtatványát.

Várjuk mihamarabbi megkeresését.

Üdvözlettel:'"
These users thanked the author apaszka for the post:
bazy (2012-06-13 szer. 19:16:19)
Rating: 2.63%
Avatar
MrAngelo
Kiemelt 5. szint
Kiemelt 5. szint
Hozzászólások: 2972
Csatlakozott: 2009-01-13 kedd 10:26:07
Készüléktípus: LG G4 + Sony Xperia Tab Z
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Veszprém
Has thanked: 52 times
Been thanked: 86 times

Lila kijelző

Hozzászólás Szerző: MrAngelo »

Üdv

Tegnap leveleztem egy jót a Nokiával mert meghalt a hátsó hangszóróm. Illetve szólt csak sistergett.
Megírtam nekik, hogy hallottam a lila kijelzős problémákról (meg a fogyasztóvédelmet is emlegettem) nem volt energiám visszavinni ez miatt, viszont így muszáj volt és ha már hangszórót cserélnek akkor kijelzőt is szeretném cseréltetni.
Írták, hogy egy kivizsgálásra beküldik a központba ha leadom a veszprémi Nokia Care-ben. Azt írták, hogy értesítették őket és a telefonom 'kiemelt kezelésben részesül' :smartass:
Be is vittem majd a szervizes srác mikor hátulról meghallotta hogy a lila kijelzőről beszélek a 'pultossal' kijött és mondta, hogy itt is tudják javítani, így nem kell heteket várnom, lehet, hogy holnapra (azaz mára) kész. Mondtam, hogy kétségeim vannak ezt illetően mert olvastam már ezt-azt a lilaságról. Készségesen (és láthatóan hozzáértően) közölte, hogy mára már megszűntek ezek a gondok, a Nokia nem kap több hibás kijelzőt.

Végeredmény: Ma jön az SMS, hogy kész a telóm, bemegyek, kipróbálom, HIBÁTLAN! 1 azaz egy nap alatt! :taps1: :taps2: :taps4: :lol3:

Tehát eddig még mindig CSAK POZITÍV tapasztalatom van a Nokia szervizzel! Hajrá Veszprém Léólé! :mrgreen:
These users thanked the author MrAngelo for the post:
bazy (2012-06-13 szer. 19:17:32)
Rating: 2.63%
Avatar
bazy
3. szint
3. szint
Hozzászólások: 716
Csatlakozott: 2011-02-10 csüt. 15:21:04
Készüléktípus: SGS3+CM11 Snapshot+CM11kernel
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Pest Állam/Nagykőrös City :)
Has thanked: 495 times
Been thanked: 163 times

Re: Lila kijelző

Hozzászólás Szerző: bazy »

MrAngelo írta:...HIBÁTLAN! 1 azaz egy nap alatt! :taps1: :taps2: :taps4: :lol3: ...
:shock: :shock: :shock: ÁÁÁÁÁÁÁ, de irigyellek hallod!!! :laugh: :laugh: :laugh: Lehet, én is olcsóbban kijöttem volna, hogy ahelyett, hogy 6x oda vissza megjárom Kecsót, átugrok Veszprémbe! :D :duhos2: :D Persze amúgy grat, gondolom egyből élvezhetőbb lett a képminőség is :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eddigi telóim: 3310, 3410, Siemens C62, 3220, E51, N95, N97mini, N8, SGS3
Ha bárki segít itt neked a fórumban egy hozzászólásával,ILLIKmegköszönnöd az idézet gomb körül lévő kis :up: gombbal a jobb felső sarokban a hozzászólásnál! ;)
MEGOSZTÁSOM
Avatar
Taylor
4. szint
4. szint
Hozzászólások: 1223
Csatlakozott: 2009-04-19 vas. 15:44:41
Készüléktípus: Nokia N8 DG Pro
Nem: Férfi
Has thanked: 86 times
Been thanked: 508 times
Kapcsolat:

Re: Lila kijelző

Hozzászólás Szerző: Taylor »

MrAngelo írta:Üdv

Tegnap leveleztem egy jót a Nokiával mert meghalt a hátsó hangszóróm. Illetve szólt csak sistergett.
Megírtam nekik, hogy hallottam a lila kijelzős problémákról (meg a fogyasztóvédelmet is emlegettem) nem volt energiám visszavinni ez miatt, viszont így muszáj volt és ha már hangszórót cserélnek akkor kijelzőt is szeretném cseréltetni.
Írták, hogy egy kivizsgálásra beküldik a központba ha leadom a veszprémi Nokia Care-ben. Azt írták, hogy értesítették őket és a telefonom 'kiemelt kezelésben részesül' :smartass:
Be is vittem majd a szervizes srác mikor hátulról meghallotta hogy a lila kijelzőről beszélek a 'pultossal' kijött és mondta, hogy itt is tudják javítani, így nem kell heteket várnom, lehet, hogy holnapra (azaz mára) kész. Mondtam, hogy kétségeim vannak ezt illetően mert olvastam már ezt-azt a lilaságról. Készségesen (és láthatóan hozzáértően) közölte, hogy mára már megszűntek ezek a gondok, a Nokia nem kap több hibás kijelzőt.

Végeredmény: Ma jön az SMS, hogy kész a telóm, bemegyek, kipróbálom, HIBÁTLAN! 1 azaz egy nap alatt! :taps1: :taps2: :taps4: :lol3:

Tehát eddig még mindig CSAK POZITÍV tapasztalatom van a Nokia szervizzel! Hajrá Veszprém Léólé! :mrgreen:
Ez igen! Gratula! Az élményedet megoszthatnád a honlapomon lévő ezen cikkén. :) :up:
Kép
Válasz küldése

Vissza: “Szervíz”